El conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, ha participat aquest dimarts en un acte electoral del PDeCAT a Mataró. Campuzano, que tanca la llista d’Ernest Maragall a Barcelona, ha defensat que la seva presència a la campanya d’Ara Pacte Local, la marca amb la qual el PDeCAT es presenta a les eleccions municipals del 28 de maig, és “perfectament compatible” amb ser al Govern i donar suport als republicans a Barcelona. Campuzano ha acompanyat el candidat del PDeCAT a l’alcaldia de Mataró, l’exregidor de CiU Quim Fernández, en una visita a les instal·lacions del Servei de Rehabilitació Comunitària Maresme.
Campuzano ha reivindicat que les institucions han d’estar al “servei de tothom” i ha justificat la seva presència a l’acte de campanya del PDeCAT per la seva “bona relació” amb Fernández. El conseller ha explicat que la visita l’ha fet a petició del mateix Fernández i ha afirmat que “qualsevol oportunitat” de conèixer de prop les iniciatives del tercer sector “val la pena”. Durant la visita, Campuzano s’ha reunit amb els responsables del Servei de Rehabilitació Comunitària Maresme, que forma part del Centre de Formació i Prevenció de Mataró, que es dedica a la integració de persones amb problemes de salut mental.

Campuzano votarà ERC a Barcelona
El conseller ha insistit que el 28 de maig votarà a ERC al seu municipi, Barcelona, i que donarà suport a Maragall durant la campanya electoral. De fet, Campuzano, que és el número 41 de la llista dels republicans a la capital catalana, té previst participar en un acte del partit la setmana vinent. Per la seva banda, el candidat d’Ara Pacte Local, Quin Fernández, ha avançat que la seva formació es compromet a “parlar amb qui guanyi les eleccions” i ha dit que estaria “encantat” de formar govern amb el candidat dels republicans a Mataró, Joaquim Camprubí.
El 2019 el PSC es va imposar a les eleccions amb un 38,7% dels vots i va obtenir 13 regidors. Un pacte amb els comuns, que van treure dos regidors, va permetre als socialistes revalidar l’alcaldia del municipi. ERC va ser segona força amb 8 regidors, seguit de Junts (2) i Cs (2).