El secretari general de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida, s’ha mostrat “plenament d’acord” amb les declaracions fetes aquest dijous pel conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, que va dir que Catalunya no se sumarà al pla d’ajuts directes a la compra de vehicles anunciat pel president del govern espanyol, José Luís Rodríguez Zapatero, fins que no disposi d’un sistema de finançament just.

Duran i Lleida també ha manifestat aquest divendres que “no es creu” la data del 15 de juliol anunciada pel president Zapatero per tancar l’acord pel nou model de finançament, perquè “ja ens ha enganyat deu vegades abans” proposant altres dates que no s’han complert.

Després que Huguet acusés el govern espanyol de “morós”, Duran ha afegit que “totes les Administracions són moroses” i ha dit que, “si aquestes paguessin a les empreses els diners que els deuen’, el problema de la liquiditat seria menor. D’altra banda, Duran ha manifestat que CiU no donarà suport als pròxims pressupostos generals si el govern de Zapatero no té en compte les polítiques econòmiques proposades per CiU.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter