Poques sorpreses entre els grups parlamentaris de Ciutadans (C’s), el PSC o el PP a l’hora de valorar el pla de govern presentat aquest migdia per Carles Puigdemont. Amb major o menor intensitat, tots tres han coincidit en rebutjar les mesures presentades. “Dóna la impressió que es vulgui el conflicte”, s’ha exclamat el popular Enric Millo. “És un full de ruta que fa aigües“, hi ha afegit la socialista Eva Granados.

Per al PP, Puigdemont s’ha mostrat “trampós i amenaçador en contra del govern d’Espanya“, presentant qualsevol impediment en l’àmbit de les polítiques socials com un impediment per part de l’Estat. “Dóna la impressió que es vulgui el conflicte”, s’ha exclamat, assegurant que el Govern té marge en l’actual marc autonòmic per dur a terme polítiques socials.

Granados, al seu torn, considera que la legislatura està “estancada”, i s’ha mostrat del tot escèptica respecte la possibilitat que l’executiu pugui dur a terme tot el que es proposa en només 15 mesos.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa