• Barcelona
  • Girona
  • Lleida
  • Tarragona
  • Tortosa
  • Mataró
  • Vic
  • Vilafranca del Penedès
  • Vilanova i la Geltrú
  • La Seu d'Urgell
  • Puigcerdà
  • Figueres
  • Gandesa
  • L'Hospitalet de Llobregat
  • Sant Carles de la Ràpita
  • Sant Cugat del Vallès
  • Terrassa
  • Sabadell
  • Granollers

L’Ajuntament de Girona, la Diputació i la Delegació del Govern han reivindicat la “unitat” com a via per avançar cap a la independència en l’acte conjunt per celebrar la Diada de Catalunya. Les administracions, però, han posat matisos a l’hora d’aconseguir la unitat. Per una banda, la delegada del Govern a Girona, Laia Cañigueral, ha apostat per “dialogar” amb l’objectiu de pactar un referèndum i l’amnistia per tots els represaliats.

Per contra, l’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, ha retret que Catalunya visqui en un “mentrestant” i que “alguns semblen voler-s’hi”. El president de la Diputació també ha insistit en què l’Estat “difícilment” canviarà d’opinió en la celebració d’un referèndum.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa