Heu provat de ser atesos en català quan truqueu a Movistar? Encara no ho he aconseguit ni una sola vegada. Premo la tecla del número 1, i després d’esperar una estoneta em contesten en castellà, com si res: “Buenos días….”. Al començament encara em lamentava. “Escolti, però si jo he demanat la opció de ser atesa en català…” Però han anat passant les setmanes i me n’he cansat. Potser hi haurà qui considera que això només és una petita anècdota, que no cal donar-li cap importància, però per mi és una presa de pèl i un servei pèssim al consumidor. Si vol patates premi l’1, i li serviran arròs a la cubana.

Estic en llista d’espera per un I Phone 4 , però es veu que estan esgotats. I em toca trucar cada setmana per anar renovant la oferta per un finançament fraccionat. Un dia que em vaig queixar del pèssim servei de MoviStar a la feina, una companya em va dir, molt seriosa , que sabia un truc per aconseguir que a Movistar m’atenguessin eficaçment. “Demana ser atesa en català”. Diuen que hi ha tan pocs operadors que el sàpiguen parlar, que quan te’n toca un, serà un dels millors solucionant els problemes.

Em va sonar a llegenda urbana, tenint en compte que la companya en qüestió és de Madrid, fa poc que viu a Barcelona i de moment només és castellano-parlant. Ara resultarà que circula el rumor que en català les coses van millor i més ràpid? Ja m’agradaria creure-m’ho, però era una broma no?

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa