Missing 'path' query parameter

L’últim dia de l’any 2024 comença amb previsió de sol i fred intens. El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) preveu un nou inici de jornada amb temperatures sota zero al Pirineu i moltes zones de l’interior, on aquest dilluns hi ha hagut sectors de Ponent on els termòmetres han estat en negatiu durant tot el dia afectats per la boira. Les estacions meteorològiques d’Oliola (Noguera) o Massoteres (Segarra) van registrar màximes de -0,3 °C.

Previsió per avui, 31 de desembre

La previsió per aquest dimarts 31 de desembre és un dia amb el cel serà en general, tot i que hi haurà boira a “l’oest de la depressió Central, sobretot a Ponent, i a la vall de l’Ebre fins al migdia”, la qual cosa deixarà un ambient fred. En alguns punts del litoral, en especial a la meitat nord, també hi haurà núvols baixos fins a mig matí i també a partir del vespre. “No es descarta alguna roina a les zones afectades per la boira”, alerta el Meteocat.

Fins al migdia està activa l’alerta groga (perill moderat) per fred al Montsià, el Baix Ebre i la Terra Alta, el Baix Camp, l’Alt Camp, la Conca de Barberà, l’Anoia, la Segarra, el Solsonès, la Noguera i el Pallars Jussà.

Quin temps farà el dia 1 de gener?

El primer dia de l’any 2025 serà molt semblant a l’últim del 2024. El Meteocat preveu una nova jornada de sol i boira a l’interior. El matí estarà marcat pel fred intens i de cara al migdia s’espera que pugin les temperatures i l’ambient sigui més agradable. La tònica d’aquests dies es mantindrà almenys fins dissabte, quan s’espera una baixada de les temperatures i pot caure algun ruixat. I bones notícies per les cavalcades i el dia de Reis: no hi ha pluja a la vista, però sí més fred.

Més notícies
Notícia: Previsió del temps d’avui, 27 de desembre, a Catalunya: dia de boira i sol
Comparteix
El Meteocat avisa que venen dies calma, amb cel serè i assolellat i temperatures més altes excepte a Ponent
Notícia: Previsió del temps d’avui, 24 de desembre, a Catalunya: sol i vent abans de Nadal
Comparteix
El Meteocat manté activats els avisos per fortes ratxes de vent i mala mar
Notícia: Previsió del temps d’avui, 23 de desembre, a Catalunya: fred, vent i neu
Comparteix
El Meteocat emet alertes per neu, fortes ventades i mal estat de la mar en un dia marcat per l'ambient hivernal
Notícia: Previsió del temps d’avui, 20 de desembre, a Catalunya: fred i vent arreu
Comparteix
L'últim dia de tardor astronòmica arriba amb una baixada general de les temperatures i una nova alerta del Meteocat per fortes ratxes de vent

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter