Missing 'path' query parameter

El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) ha empitjorat les previsions del temps per als pròxims dies. Els models meteorològics preveien un cap de setmana tranquil, però amb el pas dels dies l’amenaça de pluja ha anat creixent. Dissabte hi ha previsió de pluja a bona part del país, diumenge hi haurà una treva i dilluns tornaran les precipitacions generalitzades arreu del territori.

Previsió del temps avui, 24 de gener

Aquest divendres 24 de gener, el Meteocat preveu un cel ennuvolat al terç nord de Catalunya, sobretot durant el matí, mentre que a la resta del país estarà enteranyinat per bandes de núvols alts i prims. Fins a mig matí el cel estarà mig ennuvolat a les comarques de Girona, la depressió Central i les valls de Prepirineu, on hi haurà boira en alguns punts que seran persistents fins al migdia al Pla de Lleida. Les temperatures seran similars a les d’aquest dijous i al migdia hi haurà un ambient suau amb màxims que poden superar els 20 °C al litoral i el prelitoral.

Pluja al cap de setmana

De cara al cap de setmana, hi haurà una mica de tot. Dissabte el Meteocat preveu precipitacions al Pirineu occidental a partir del migdia que durant la tarda s’estendran cap a Ponent i les Terres de l’Ebre. No plourà molt, però obligarà a portar el paraigua a sobre per si de cas durant tot el dia. A la resta del territori no es descarten plugims a partir de la tarda. El diumenge hi haurà una treva. A la meitat oest del país el cel estarà enteranyinat per bandes de núvols alts, mentre que al litoral central sortirà el sol. Dilluns tornen les pluges a gairebé tot el país.

Previsió del temps per aquest dissabte 25 de gener a Catalunya / Meteocat

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter