Missing 'path' query parameter

Nova incidència a Rodalies que afecta aquest dilluns les línies R1, R11 i RG1 a l’altura de la comarca de la Selva. El motiu del tall ha estat la caiguda d’un arbre a les vies i altres afectacions per les fortes pluges la matinada d’aquest dilluns en aquesta zona.

En concret, i segons ha informat Rodalies Catalunya, l’R1 es troba sense servei de trens entre Blanes i Maçanet-Massanes. La circulació també està interrompuda a la línia regional R11, entre Maçanet Massanes i Caldes de Malavella, i al servei de Rodalies de Girona RG1, entre Blanes i Caldes de Malavella.

Un servei alternatiu en autocar

Renfe està gestionant un servei alternatiu en autocar mentre es retira l’arbre i comproven que la infraestructura no ha patit danys. Adif indica que estan treballant per resoldre la incidència tan aviat com sigui possible.

Les fortes pluges que han caigut en diferents punts de Catalunya les darreres hores han fet que els Bombers de la Generalitat hagin atès 145 avisos entre les 20.00 hores del diumenge i les 07.00 hores del dilluns. Destaquen els 39 avisos de la Selva; els 34 de Tordera (Maresme) i els 26 al Vallès Oriental.

Gent passejant per Girona sota la pluja | Glòria Sánchez / Europa Press

Caiguda d’unes plaques solars a Tordera

Per regions d’emergències, a la zona metropolitana nord, s’han registrat 83 avisos; a les comarques de Girona, 41; a la regió metropolitana sud, 16, i a la de Lleida, 5. Entre els serveis que han fet en les darreres hores, els Bombers han assegurat unes plaques solars que havien caigut a l’antic CAP de Tordera i també han rebut l’avís per arbres tombats a Vidreres.

El Servei Català de Trànsit ha informat que no hi ha cap via afectada a la xarxa catalana a causa de les fortes pluges, sobretot per la caiguda d’arbres. S’ha normalitzat la situació a la GI-512 a Maçanet de la Selva, que havia estat tallada, i a la GI-553 a Sant Feliu de Buixalleu, on se circulava de forma lenta.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter