Supervivientes ha escollit el guanyador d’aquesta edició en una final molt sorprenent. Després de l’expulsió in extremis de Gorka diumenge passat, tothom donava per fet que aquesta havia estat un estratagema del programa per poder donar el premi a Marieta. Curiosament, ha quedat en tercera posició i no ha estat ella l’afortunada. Tampoc Rubén Torres, que seria qui més s’ho mereixeria… El vencedor ha estat, quan ningú no s’ho esperava, Pedro García Aguado.
Les fortes crítiques i acusacions de tongo cap a aquesta edició han estat una constant a les xarxes socials en els últims dies. De fet, hi ha hagut bona part dels teleespectadors que han optat per no sintonitzar Telecinco durant la final com a càstig perquè no es creuen que els vots del públic estiguin darrere d’aquestes decisions estranyes i inesperades. És casualitat que hagi guanyat Pedro? Un coach que ha tingut contracte amb Mediaset durant uns quants anys?
Si resulta tan curiós és perquè, cal recordar, que ell no ha guanyat cap prova de líder i ha passat bastant desapercebut des que comencés aquesta aventura a Hondures. Els moments en els quals més s’ha parlat d’ell, de fet, ha estat perquè deia que no aguantava més i volia abandonar. Molts poden pensar que no és el guanyador just i tenen part de raó.


Què pensa Jorge Javier Vázquez del triomf de Pedro García Aguado? Un micro obert el delata
Jorge Javier Vázquez també seria de la teoria que Rubén Torres es mereixia més el premi. Si més no, ha deixat caure que li agrada molt el concurs que ha fet ell. Quan ja se sabia que Aguado havia guanyat, el presentador s’apropava al segon classificat i li deia a l’oïda una frase que demostra moltes coses: “Escolta, Rubén, has fet un concurs molt bo”. A les imatges quedava clar que no s’esperava que se l’estigués sentint, així que ha estat víctima d’un micròfon obert que podria haver demostrat la seva opinió real.
La xarxa, enfadada amb la decisió en la final de Supervivientes
Entre els comentaris que s’han pogut llegir a X (l’antic Twitter), en trobem alguns de molt durs contra l’organització del programa. La frase “Quina poca vergonya” es repeteix i molts qualifiquen la final de “nefasta”: “Com podeu anomenar el programa Supervivientes quan ha guanyat la persona més avorrida i més vaga de tot el concurs?“, etziba una. No ha agradat gens el triomf d’Aguado, tal com demostra un altre usuari: “Estic sense paraules. Acaba de guanyar un reality anomenat Supervivientes un home que ha volgut abandonar diverses vegades i que no ha guanyat cap prova a un noi que ha batut tots els rècords de totes les edicions. Bon dia per dessintonitzar aquesta brossa de cadena“.
I d’altres alaben el segon classificat: “Quin tongazo. Torres ha guanyat 10 vegades el collar de líder, s’ha deixat la pell a totes i cadascuna de les proves, ha guanyat recompenses, ha generat contingut… Totalment injust”. “Al final guanyarà aquell que vosaltres digueu… Les votacions no valen per a res. Molt decebuda amb tot”, ha afegit una altra teleespectadora.
Que poca vergüenza, un final nefasto,a parte de Torres,los otros los peores supervivientes. Programa aburrido, nada de emoción, eso no era una final. Cómo podéis llamar el programa supervivientes, cuando ganó la persona más aburrida y el más vago del concurso????
— Patrizia (@patrizia503) June 19, 2024
Estoy sin palabras.
— Wallas9 🅰️TⓂ️⚽️♊👽 (@dlcwallas9) June 18, 2024
Acaba de ganar un reality llamado Supervivientes un hombre q ha querido abandonar varias veces y que no ha ganado ni una prueba, a un chaval que ha batido todos los récords de todas las ediciones.
Buen día para desintonizar esta basura de cadena.#SVFinal
MENUDO TONGAZO. Torres ha ganado 10 veces el collar de líder, se ha dejado la piel en todas y cada una de las pruebas, ha ganado recompensas, ha generado contenido… Totalmente injusto.
— 𝘢𝘯𝘢 (@anazmn_) June 19, 2024
Para que? Si va a ganar el que vosotros digáis… las votaciones no valen para nada. Muy decepcionada con todo…
— ihingara (@ihingara) June 19, 2024
Acaba de sortir la xifra de l’audiència que han fet en aquesta última emissió del reality i, sorprenentment, aquest enuig que s’ha respirat entre els fans no s’ha vist reflectit en una davallada del share. De fet, han obtingut el màxim de tota l’edició amb un boníssim 22,1% de quota de pantalla que demostra que igualment han volgut saber què passava i com acabava la cosa.