Missing 'path' query parameter

La Revuelta començarà la seva nova temporada el pròxim dilluns 8 de setembre. Malgrat que el seu màxim rival, El Hormiguero, ha donat el tret de sortida a les seves emissions aquest primer de setembre, David Broncano i el seu equip de col·laboradors encara estiraran les vacances una mica més. Abans de l’inici, però, ha sortit a la llum una de les baixes d’aquesta nova temporada.

Què ha passat amb Valeria Ros a ‘La Revuelta’?

L’equip de La Revuelta començarà a gravar els seus programes el pròxim dilluns i ho farà sense una de les seves còmiques col·laboradores. Segons avança El Confidencial, Valeria Ros s’ha quedat fora de l’equació aquesta temporada. El seu paper dins el programa de Broncano, que ja venia de La Resistencia on feia algunes aparicions espontànies, es va mantenir també durant els primers mesos del programa de La 1.

Valeria Ros es queda fora dels col·laboradors de la nova temporada de 'La Revuelta' | RTVE
Valeria Ros es queda fora dels col·laboradors de la nova temporada de ‘La Revuelta’ | RTVE

Tot i que durant el primer tram i l’últim va tenir més presència, és cert que Lalachus va convertir-se en una de les estrelles entre els col·laboradors habituals, aconseguint un rol amb més presència. De fet, segons informa el citat mitjà, aquesta dinàmica continuarà enguany, atorgant més protagonisme per a ella.

David Broncano i Lalachus presentaran les campanades de TVE | RTVE
David Broncano i Lalachus presentaran les campanades de TVE | RTVE

Quines novetats i canvis arriben?

Quan un format funciona i té èxit, no sempre és necessari retocar-lo, però en el cas de La Revuelta, un format que a RTVE encara és molt nou, el ventall és molt ampli. El citat mitjà explica que, segons les fonts consultades, s’espera que hi hagi un ajustament de les seccions -normalment el programa comença amb Broncano parlant amb el públic, algun col·laborador breu i després les entrevistes amb els convidats-. A més a més, un dels lleugers canvis serà renovar la posada en escena. El dubte és: continuarà l’escriptori de Broncano convertint-se en un pou sense fons on acaben tots els regals dels entrevistats?

Per la seva banda, el presentador continuarà estant acompanyat dels seus inseparables: Jorge Ponce, Ricardo Castella i Grison, mantenint la “irreverència” i l’humor que els caracteritza però amb “un guió més afinat”. Sigui com sigui, Valeria Ros continuarà molt present a la televisió pública espanyola, perquè forma part del nou grup de concursants de Masterchef Celebrity, que va començar els seus reptes gastronòmics el passat dia 1.

El vídeo promocional més surrealista: menjar volador a càmera lenta

Per anar escalfant motors, La Revuelta ha compartit un altre vídeo promocional, i no podria ser més surrealista. Es pot veure com diverses persones, a càmera lenta, reben l’impacte d’un producte alimentari. De sobte comencen a volar magdalenes, una cuixa de pollastre, pizza, amanida, fideus… Un homenatge a la broma que fan Broncano i Grison, en què el còmic és capaç d’atrapar amb la boca qualsevol aliment que li llencin des de l’altra banda de l’escenari.

Ara per ara, cal esperar uns dies més per saber què han preparat els protagonistes del programa més hilarant i surrealista de la graella de TVE.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter