Les últimes hores Melody ha protagonitzat gran part de l’actualitat des que les seves polèmiques declaracions van apuntar directament cap a un altre programa de la casa. La representant espanyola a Eurovisió va mostrar-se poc autocrítica per la seva tasca al festival, sense entrar en detalls i desmarcant-se de la polèmica amb Israel sota els arguments que ella “només era una artista”. Després que RTVE sortís a desmentir les seves declaracions, que apuntaven que ella no podia parlar de política “per la clàusula del seu contracte”, tota l’atenció s’ha dirigit a la batussa personal amb David Broncano i l’equip de La Revuelta.

Un estira-i-arronsa que ha acabat provocant un gir de guió inesperat. Melody serà una de les convidades a El Hormiguero el pròxim dimecres, una decisió que, si més no, té una connotació implícita com a resposta per l’esbroncada de Broncano. A més a més, segons han informat diversos programes com Espejo Público, l’artista estaria negociant una entrevista en un programa de Telecinco amb un sou estratosfèric.
Les negociacions: un sou de sis xifres
La participació de Melody a Eurovisió s’ha vist entelada pels fronts oberts de l’artista. Tercera per la cua i sumant una nova derrota espanyola al festival, el seu discurs a la roda de premsa ha escalfat encara més la situació. Aquesta setmana, el magazín d’Antena 3 compartia una informació sobre el retorn televisiu de l’artista. Després d’admetre que no visitaria La Revuelta si no hi havia una disculpa de l’equip, sembla que s’estaria plantejant concedir una entrevista a un programa de Telecinco.

Tot i que la informació va avançar-la el portal Poco Pasa TV, el copresentador d’Espejo Público, Miquel Valls, ha confirmat aquest possible moviment de la cantant. “A nosaltres el que ens consta és que ella està negociant un contracte amb un programa de televisió, en el qual hi ha sobre la taula sis xifres”. Quin és el sou estratosfèric que podria rebre? Segons Informalia, l’artista hauria tancat un contracte de 120.000 euros per una entrevista de 90 minuts. En el programa d’Antena 3, Susanna Griso alertava que aquesta trobada “podria generar molts enemics”. La periodista Lorena Vázquez també ha assegurat la informació, apuntant que tenien clar que “volien monetitzar l’experiència de Melody a Eurovisió“.

‘El Hormiguero’ roba una entrevista molt sucosa
Entre tot aquest intercanvi de missatges, crítiques i dards enverinats, hi ha un programa que ha sortit beneficiat. De la guerra per les audiències entre La Revuelta i El Hormiguero, ara se suma que Pablo Motos s’ha endut l’entrevista amb Melody. El pròxim dimecres 4 de juny, Melody visitarà el programa de les formigues, sense cap evidència que l’artista pugui enterrar la destral de guerra i decideixi presentar-se a l’espai de TVE. De fet, sobre aquest tema ha fet referència Broncano aquest dimecres. “Cal pensar alguna cosa per al dimecres”, ha abordat l’andalús fent broma.
“És que baixarem tres punts d’audiència”, feia broma Grison. “Veuràs que et fan la ouija”, ha afegit el col·laborador. Aquest matí, periodistes de GTRES han pogut parlar amb el presentador, que ha admès que no té cap problema amb Melody, però creu que “s’ha vist ficada en una voràgine molt gran i s’ha anat pel camí equivocat”. Sigui com sigui, hi ha molta expectació per saber què dirà Melody i si hi haurà una nova tanda de rèpliques i dards enverinats.