David Broncano ha engegat la segona setmana d’emissió de La Revuelta amb un petit incident. Fins ara, el presentador no havia volgut entrar a comentar si hi hauria censura o no en el seu programa de TVE. Tot semblava indicar que no, per això, ja que se l’ha sentit parlar de sexe, política i monarquia sense aparentment cap problema. Doncs bé, aquest dilluns sí que s’ha vist com la producció de la cadena pixelava una de les imatges que s’emetien. De què es tracta?

Tot començava ben aviat, quan David Broncano s’adonava que una persona del públic l’estava mirant malament. El noi en qüestió va dedicar-li una botifarra, un gest ofensiu que no va fer-li gràcia. Com va reaccionar la nova estrella de la cadena pública? Tot repetint el mateix moviment de dit: “Aquest moviment no es pot fer a aquesta hora!”, li recriminava mentre l’imitava. I què feia TVE? Pixelar la mà per intentar que no es veiés, ja que es trobaven en horari protegit.

Després han passat el micròfon a l’assistent perquè expliqués per què havia fet allò. Per sorpresa de tots, assegurava que per a ell es tracta d’un gest entre amics. Davant d’això, David Broncano ha tornat a insistir en la idea de la censura que pateix de TVE. Com? Assegurant-li que podia insultar si volia, que la realització de la cadena s’asseguraria de posar un xiulet perquè no se sentin les paraules malsonants: “Si vols que posin un xiulet, fes un insult fort”, deia tot rient-se’n.

En tots dos casos, ens trobem davant d’una autoproducció de TVE per evitar la multa que tindrien si no cuidessin aquests detalls en horari protegit. Abans de les deu de la nit, en teoria no poden sentir-se insults ni veure’s gestos com aquest i, encara menys, en una cadena pública.

Així han censurat el gest de David Broncano - TVE
Així han censurat el gest de David Broncano | TVE

David Broncano lamenta que cap responsable de TVE acudeixi a les gravacions de La Revuelta

En un altre moment de la nit, David Broncano s’ha referit a un altre detall destacable dels directius de TVE. Ha estat quan estava entrevistant a les actrius Irene Escolar i Elisabet Casanovas, que participen en la nova sèrie de la cadena Las abogadas. A ambdues els ha sobtat que, en aquesta intervenció, les hagi preguntat tantíssim sobre la ficció: “Altres vegades que hem vingut, mai no hem parlat de les sèries que volíem promocionar i avui sí“, han destacat. Volien deixar caure que la cadena podria haver insistit al presentador en què canviés l’actitud quan vingui algú de la casa a plató?

Cap de les dues no tenia clar quan s’estrena la sèrie, així que David Broncano ha demanat si hi havia algun responsable de TVE que pogués resoldre el dubte. En aquell moment, no hi havia ningú en cap racó del teatre on graven el programa: “Els hi és igual… És increïble! Segona setmana i ja no venen. Això és de debò? Ja no ve ningú?”. Ell ho ha interpretat com un gest de menfotisme, però potser això el que demostra és que confien plenament en ell després de veure’l uns quants dies.

David Broncano ha aconseguit una audiència molt més alta del que la gent pronosticava en la seva primera setmana en antena. Això ha fet que Pablo Motos espavili i comenci una tàctica més agressiva per defensar el lideratge que ha mantingut tots aquests anys. Si el seu rival és capaç de fer-li front igualment, cal esperar uns dies per comprovar-ho.

Més notícies
Notícia: David Broncano aterra a TVE amb humor irreverent i un convidat inesperat
Comparteix
L'estrena de 'La Revuelta' ha estat valenta perquè mantenen l'ADN del programa de Movistar+
Notícia: Pablo Motos entrevistarà Victoria Federica per competir amb David Broncano
Comparteix
'El Hormiguero' anuncia el seu programa més potent per impedir que l'estrena de TVE faci més audiència
Notícia: David Broncano, indignat per les crítiques al seu fitxatge per TVE
Comparteix
El presentador denuncia que el tema s'hagi convertit en un assumpte d'estat en la presentació de 'La Revuelta'
Notícia: Filtren novetats cridaneres del nou programa de David Broncano a TVE
Comparteix
El presentador ja sap com es dirà i com canviarà respecte a 'La resistencia'

Comparteix

Icona de pantalla completa