David Broncano ha guanyat la guerra per l’audiència contra Pablo Motos. En el primer mes de rivalitat directa, La Revuelta ha obtingut millors resultats que El Hormiguero i així ho demostren les anàlisis que estan publicant les agències de dades. Els dos programes han coincidit durant 18 vespres i el titular és sorprenent, ja que l’espai de les formigues d’Antena 3 només ha fet més audiència quatre dies. En tota la resta, ha quedat per sota del seu rival… així que no ha importat gaire que ells estiguessin abans i fossin líders durant més d’una dècada.
El mitjà especialitzat Fórmula TV publica avui un article que demostra el triomf evident de l’estrena de TVE. L’audiència mitjana de La Revuelta ha estat de 16,6% amb més de dos milions de teleespectadors. Amb això, obté un resultat molt millor que el que estaven aconseguint abans (6,3 punts més de mitjana). Si ho comparem amb el share mitjà del seu rival, però, queda lleugerament per sota perquè El Hormiguero arriba al 16,9%.

Quina és la diferència i com s’explica això? Que aquestes últimes xifres engloben l’emissió completa del programa, des del principi fins al final. Mentre que La Revuelta guanya per molta diferència en els primers minuts en què coincideixen, després al final sempre és El Hormiguero qui enganxa més teleespectadors també perquè dura més temps. Si sumem tots dos, el registre afavoreix lleugerament a Pablo Motos.
No obstant això, es pot dir clarament que en els minuts que estan emetent-se tots dos alhora pràcticament sempre guanya TVE. En aquesta franja en concret, TVE arriba al 17,1% i Antena 3 s’ha de conformar amb un 16%. I si parlem del target d’un programa i d’un altre? Curiosament, El Hormiguero agrada més a les dones que als homes. La Revuelta, en canvi, capta més l’atenció dels homes i, especialment, en la franja més juvenil.

David Broncano presentarà les campanades de TVE?
És tal l’èxit que està aconseguint David Broncano que ja hi ha molta gent demanant que sigui ell l’encarregat d’acomiadar el 2024 des de la Puerta del Sol. La cadena encara no ha decidit qui serà el presentador de les campanades, però era d’esperar que ho tornés a fer Ramón García ara que l’han recuperat per al Grand Prix. Li traurà el lloc el presentador del programa dels vespres?
Li han preguntat directament a David Broncano què en pensa en un dels darrers programes d’aquesta setmana. Ell, davant la possibilitat que li ofereixen aquest paper, té clar què dirà: “Que faci jo les campanades? Què he de fer-les jo? No, no i no!“, ha esclatat. De moment, doncs, sembla que no s’ho planteja… però caldrà esperar a veure si realment li posen sobre la taula i què li ofereixen a canvi.