Missing 'path' query parameter

Més problemes per a Raquel Mosquera. La vídua de Pedro Carrasco rebia l’alta fa pocs dies, després de dues setmanes ingressada a l’ala psiquiàtrica d’un hospital. El seu representant explicava que la perruquera pateix una forta depressió i que havia necessitat uns dies en observació. Doncs bé, ara que havia tornat a casa, s’ha d’enfrontar a les preguntes insistents dels reporters dels programes del cor. Aquest assatjament ha tingut conseqüències, per això, ja que Raquel Mosquera i dos periodistes de Viva la vida han acabat patint un accident de cotxe.

Què ha passat? El reporter i el càmera del programa explicaven en directe que havien viscut “un incident molt desagradable” per culpa de Mosquera. S’havien traslladat fins a la casa de la perruquera per preguntar-li sobre el seu estat, però van acabar “amb mal cos” per culpa d’un accident. Els dos cotxes estaven molt a prop quan Raquel s’estavellava contra el vehicle dels periodistes, el que arrancava el mirall retrovisor del cotxe del programa. Diuen que Raquel Mosquera va mostrar-se conciliadora, però que no va proporcionar els papers de l’assegurança ni el número de pòlissa per signar el document amistós: “Va marxar tot al·legant que tenia pressa. Estava molt nerviosa”.

Poc després era la protagonista qui trucava al programa en directe per donar la seva versió: “No truco mai, però és que no va ser del tot així. Reconec que la culpa de l’accident va ser meva perquè em vaig apropar massa al seu cotxe, però vaig marxar perquè hi havia confiança i perquè el meu fill estava assegut a la part de darrere. Vaig demanar les seves dades i l’endemà vaig dir que estava tot arreglat i que podien anar al taller, que em passessin llavors el número d’expedient i tot. El que dieu és absurd perquè jo tinc l’assegurança a tot risc. A més a més, que vaig ser molt tendre amb vosaltres”.

Des del programa expliquen com ha estat l’accident de cotxe amb Raquel Mosquera / Telecinco

Una trucada que la presentadora aprofitava per preguntar-li sobre el seu estat de salut: “Estic bé, gràcies a Déu. M’estic recuperant. Vaig caure en una depressió molt forta i encara he d’acabar de recuperar-me, no estic curada del tot. El més important és que em recuperi i ja està”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter