Crítiques a la botiga de Paz Padilla: “Preus elevats i atenció al client nefasta”

La presentadora té una marca de roba que no fa més que rebre males ressenyes i valoracions negatives

Paz Padilla promociona sempre que pot la seva marca de roba. La presentadora de Sálvame, escriptora i actriu de La que se avecina, té una botiga anomenada No ni Ná en la que ven dessuadores, samarretes i accessoris molt estiuencs i acolorits. Fa un parell d’anys que va aventurar-se en el món tèxtil, el que li ha donat alegries però també li ha generat crítiques.

Fa un parell de setmanes, de fet, alguns usuaris la deixaven verda en considerar que els preus són massa elevats. Ella va gravar un vídeo en el que defensava l’artesania i la feinada que hi ha darrere dels productes. El problema és que les ressenyes dolentes segueixen acumulant-se. La gran majoria critiquen els preus, però d’altres també manifesten que la qualitat no és gaire bona.

“Els materials de la marca són de molt mala qualitat, et surten boles a la peça de roba poc després de comprar-la. A més a més l’atenció al client després de la compra és de 0. Vaig enviar un missatge per Instagram i un correu, però encara no m’han contestat”, “Vaig contactar amb ells a través del mail i de la pàgina web per intentar canviar la talla d’un article perquè em quedava gran i no he rebut resposta. Ha acabat el termini de devolució. Ara què?” o “Vaig comprar un article quan era allà de vacances i ara em diuen que si el vull tornar he d’anar fins allà per fer-ho presencialment a la botiga”. Altres també es queixen de l’horari d’obertura: “Si dius que obres a una hora, doncs fes-ho. Hi ha gent esperant sempre. Una vergonya i un tracte al client pèssim”.

En definitiva, un bon grapat de clients desconents que no recomanen la marca de Paz Padilla. N’hi ha molts d’altres que la defensen a Instagram, però hauran d’afanyar-se a posar bones ressenyes de Google si no volen que baixi la valoració encara més.

Nou comentari