Paula Vázquez es troba en un moment professional molt dolç, mai millor dit. La presentadora condueix el programa de TVE, Bake off: famosos al horno i serà una de les tres presentadores del Benidorm Fest, conjuntament amb Ruth Lorenzo i Inés Hernand.
Aquesta setmana ha visitat el plató del programa Al cielo con ella, conduït per Henar Álvarez, on han parlat sobre el gran moment professional i persona en el que es troba. En aquesta conversa, la gallega ha confessat un detall sorprenent que sempre exigeix en els seus contractes: una clàusula de consciència.

Una clàusula fixa dins els seus contractes de feina
En un moment de l’entrevista, Paula Vázquez ha confessat que no es troba gaire còmoda dins el món del “cor”. “Mai he volgut fer cor, em nego a fer-ho perquè em sembla que és el més masclista que hi ha“, ha explicat. “Mai he vist una revista on en la portada hi hagi un home, i si n’hi ha és perquè és el fill d’una famosa o el marit d’una dona coneguda”, comentava, afegint que es nega “a jutjar la vida d’una dona, però abans era una cosa molt normal“.
Per aquesta raó, la presentadora ha confessat el perquè de la clàusula que sempre exigeix cada cop que signa un contracte a la televisió. “Jo tinc una clàusula d’objecció de consciència on dic que no parlo de la vida privada de cap dels meus concursants. Així sigui una persona que viu de les revistes. M’és igual”, ha sentenciat amb contundència, sorprenent fins i tot la mateixa Henar.
Segons ha explicat al programa d’RTVE, no està d’acord a voler preguntar segons quines coses als seus convidats. De fet, ha recordat una ocasió en què van demanar-li que preguntés a un personatge “si el seu marit cuinava” i ella va negar-se, d’aquí que sempre imposi aquesta clàusula.
I com va descobrir aquesta possibilitat? Gràcies a una companya de feina, que va comentar-li que ella era objectora de consciència perquè no editava temes sobre toros. “Tu pots ser periodista i dir ‘això no ho faig’”, ha detallat la presentadora gallega. “No demano coses que serien més òbvies com un camerino. Demano la meva clàusula d’objecció de consciència. Jo sí que crec en l’entreteniment”, ha declarat. De fet, la mateixa conductora de l’espai s’ha mostrat d’acord amb els seus comentaris afirmant que l’havia fet “tornar a creure en la gent que treballa en els mitjans de comunicació”.
Aquesta setmana Paula Vázquez ocuparà per partida triple les hores de màxima audiència durant la celebració de la preselecció espanyola per a Eurovisió, el Benidorm Fest, que arrenca aquesta nit de dimarts dia 28 a partir de les 22:50 a TVE.