Nacho Cano ha estat detingut aquest dimarts per contractar, presumptament, un grup de persones immigrants en situació irregular. L’antic membre de Mecano els tindria treballant en la preparació del seu musical i, per aquest motiu, la Policia Nacional hauria rebut diverses denúncies contra ell. L’acusen d’haver comès un delicte contra els drets dels treballadors i un altre contra els drets de la població immigrant. Davant d’això, el productor musical ha declarat i l’han deixat en llibertat provisional.

El que pocs s’esperaven era que aprofités per organitzar una roda de premsa i carregar contra les forces de seguretat de l’Estat com ha fet… amb els treballadors immigrants darrere d’ell en tota una performance. Segons Nacho Cano, tot això es tracta d’una conspiració: “Ahir es van posar 17 denúncies pel tracte absolutament inadequat, il·legal, irresponsable i coactiu de la Policia. El criminal no soc jo, el criminal és la policia. A ells són els qui s’ha d’investigar“.

Jo no he fet res dolent“, diu, tot assegurant que no oculta res. “Jo porto amb els meus inversors a gent que ve d’un país germà a aportar art i talent i soc jo el criminal? No, senyors, la policia és criminal”, ha afegit. I, no content amb això, ha confirmat que interposarà una denúncia: “Si em troben mort a una cuneta, ja saben qui ha estat“, ha arribat a etzibar completament fora de si.

Nacho Cano acusa la Policia d’haver-lo detingut per desviar l’atenció dels problemes judicials de Begoña Gómez

El més fort de tot plegat és que Nacho Cano es mostra convençut que tot això és un complot en la seva contra com a càstig per haver-se manifestat obertament a favor d’Isabel Díaz Ayuso: “S’ha de traslladar l’atenció a un altre lloc que no sigui la imputació de la dona del president del govern espanyol. Nacho Cano és amic d’Ayuso i és l’únic artista que s’atreveix a dir que no és comunista ni d’esquerres perquè no soc idiota. En l’agenda surt carregar contra mi perquè, així, també van contra Ayuso”.

Com s'ha justificat Nacho Cano després de la detenció_ - Europa Press
Com s’ha justificat Nacho Cano després de la detenció? | Europa Press
Nacho Cano es defensa en una roda de premsa - Europa Press
Nacho Cano es defensa en una roda de premsa | Europa Press
Nacho Cano acusa el govern espanyol de fer un complot en contra seva - Europa Press
Nacho Cano acusa el govern espanyol de fer un complot en contra seva | Europa Press

“Hi ha molta gent intentant fer-me mal. La policia ha actuat de manera dirigida. Han volgut buscar-me un problema i treure’l de context, cosa que és perillosa. Estem vivint en u país que no és el que era. M’han detingut només per dir que m’han detingut“, s’ha defensat Cano. El productor nega tenir persones en situació irregular contractades. Si fem cas al seu testimoni, totes les persones de fora que treballen amb ell es troben amb un contracte de pràctiques totalment legal: “Estan becats per la Casa de Mèxic“. Ara caldrà veure com acaba tot el cas que han iniciat contra ell i si realment pot demostrar que no ha fet res il·legal.

Més notícies

Comparteix

Icona de pantalla completa