Leire Martínez ha estat una de les protagonistes de l’actualitat aquest any. Després del seu comiat sobtat de La Oreja de Van Gogh, l’artista trencava el seu silenci aquest 2025 parlant públicament de com se sentia i la seva relació actual amb els membres de la banda. Tot el rebombori va acabar barrejant-se amb les informacions del retorn d’Amaia Montero al grup. La vocalista inicial havia començat a compartir publicacions que feien pensar que hi hauria un retrobament i el comentari de la seva amiga Cayetana Guillén Cuervo va ser la confirmació final, malgrat que ara per ara encara no se sap ben bé què passarà.
Entre tot aquest soroll mediàtic, Leire Martínez anunciava el seu retorn en solitari a la música amb una cançó, Mi nombre, plena de dards directes i rabiosos cap a la seva antiga banda de música. Ara, però, ha sorprès el seu nou negoci. S’està desprenent del seu passat posant a la venda els objectes que l’han acompanyat tots aquests anys?

El ‘negoci’ de Leire Martínez amb els objectes mítics de La Oreja de Van Gogh
Tot i que podria semblar una petita venjança després del que va passar amb el grup, es tracta d’una col·laboració amb Wallapop. L’artista s’ha unit a la plataforma de venda de segona mà en una promoció que permet veure el seu armari de Wallapop. Quins objectes ha guardat Leire Martínez de la seva etapa a LOVDG?
Aquesta campanya, que busca incentivar també la venda d’aquells productes que ja no es fan servir i que poden tenir una segona vida útil, està marcada per la ironia i l’humor que caracteritzen la cantant. I que poden trobar els internautes en el seu perfil de la plataforma?
Quins objectes es podran trobar al perfil?
El primer objecte és un micròfon, el que va acompanyar-la “en els seus inicis” i que es pot fer servir per a un karaoke. El segon objecte està molt carregat d’intencions. Es tracta d’una corbata estampada amb el disseny del quadre de Vincent van Gogh La nit estrellada. No només és polèmic perquè és el pintor que dona nom a la banda, sinó que a més a més és la que va fer servir per a la seva primera entrevista a La Revuelta la temporada passada, quan va estrenar per primer cop el tema Mi nombre.

I quin títol ha posat per a l’anunci de la corbata? “La corbata del meu ex”. Més directa no podia ser. Però els productes no s’acaben aquí. El seu perfil també incorpora un gerro gegant ple de flors. I no són flors sense sentit, són roses, un clar missatge cap a la mítica cançó de LODVG, Rosas. “Això és com el marc que tens amb el teu ex, tot i que tinguis un bon record, què fas ara amb ell? Això, que sense roses perquè vull jo ara un gerro?”, es pregunta.

La seva nova etapa en solitari també està present en aquest espot publicitari. Ho ha fet a través d’uns guants vermells, que són els que va fer servir per al rodatge de la seva cançó Mi nombre. Un tema reivindicatiu que mostra les ferides i la ràbia de l’artista després del seu comiat de la banda.

Què cal fer per aconseguir els objectes?
Leire Martínez ha publicat aquests objectes en el seu perfil de Wallapop, però què cal fer per aconseguir-los? Bé, cal entrar en el link del perfil, triar el producte que més els representi i escriure per xat explicant per què haurien d’entregar-te aquesta peça. Segons el que publiquen a la descripció del vídeo, la resposta més original i divertida se’l queda. Tot plegat, una manera de prendre’s els canvis amb humor.