Kira Miró ha acudit a El Hormiguero i ha acabat fent una confessió personal que ha deixat tothom parat. L’actriu volia promocionar Perverso, la sèrie que protagonitza i que arribarà a Prime Video la setmana vinent. La seva trajectòria és molt i molt completa amb un munt de sèries de televisió i també pel·lícules. El que no se sabia fins ara és que podria haver deixat de treballar fa temps perquè la seva vida ha estat en perill dues vegades. Així ho ha reconegut ella mateixa en aquesta entrevista, en la qual confessa que ha estat a punt de morir.
Curiosament, les dues vegades es trobava a bord d’un avió: “He estat a punt de morir en un avió! Una de les vegades, estàvem enlairant-nos i la cabina va començar a fer olor de cremat. Ho vaig passar fatal fins que l’avió va poder donar la volta i aterrar”. La segona vegada, estava a punt d’aterrar quan l’avió va aixecar-se tot just abans de tocar a terra: “Vaig pensar que ens havien segrestat i em vaig posar a plorar. En realitat, era perquè el vent no permetia que aterréssim. Aquells segons són la mort”.


Pablo Motos confessa que va creure que moriria a bord d’un avió
Aquest testimoni ha donat ales a Pablo Motos per comentar que ell també va viure una situació similar. El presentador diu que va haver-hi un moment en què va creure que moriria abans d’arribar a casa: “Recordo que l’hostessa estava passant el carro del menjar quan, de sobte, ella i el carro van tocar el sostre. Vam passar per una bossa d’aire i vam baixar 200 metres de cop per culpa d’una turbulència. La gent va començar a cridar… Jo estava convençut que moriríem i que aquell era el final”.
“Des d’aquell moment fins que vam aterrar, vaig passar molt de temps pensant de tot. La persona que estava al meu costat em va preguntar si moriríem i li vaig dir que no, però estava cagat de por. En arribar, ens vam donar una abraçada”, ha explicat. Semblen històries curioses i difícils que passin, encara que no són fets aïllats i pot passar amb molta més facilitat del que la gent creu.