Missing 'path' query parameter

Frank Cuesta no passa pel seu millor moment personal. Després de revelar que havia de començar de nou el seu tractament contra el càncer després de molts anys lluitant contra la malaltia, ara ha hagut de prendre una decisió inesperada.

El presentador més salvatge de la televisió utilitza el seu canal de YouTube per compartir amb els seus seguidors els seus avenços personals -com la pèrdua de cabells per culpa del càncer-, o la vida dels animals rescatats en el seu santuari de Tailàndia. En aquesta ocasió, ha anunciat que haurà d’abandonar el santuari i el país per motius legals.

Una decisió sorprenent que implica fer canvis en el santuari

Acompanyat de la seva càmera habitual i visiblement cansat, Frank Cuesta ha aprofitat el passeig pels terrenys per comunicar que se’n va del santuari. “És una de les últimes voltes que podré fer per aquí en un temps”, comença explicant. “Hi haurà diversos canvis en el santuari. Com sabeu estem en embolics judicials. Fa dies que ho preparem tot en cas que hi hagi canvis molt dràstics per no deixar els animals sols”, explica l’activista. Han preparat tota una sèrie de persones especialitzades que puguin ocupar-se de la gestió dels animals. “Un equip de gent supervisada, gent local, acostumada a treballar amb animals. Una persona vindrà cada setmana a supervisar-ho tot“, va revelant alhora que camina ben acompanyat dels seus amics de quatre potes.

Frank Cuesta revela que ha de marxar del santuari de Tailàndia per motius legals | YouTube
Frank Cuesta revela que ha de marxar del santuari de Tailàndia per motius legals | YouTube

Com mantindrà el santuari?

El vídeo, sota el títol “Me’n vaig del santuari”, deixa entreveure que la seva sortida serà immediata. Explica que ha pres una decisió respecte a la gestió del santuari, “que segurament s’haurà de fer des de fora de Tailàndia”. Ara per ara, encara estudien les diverses opcions que tenen, però una cosa té molt clara i és que no marxarà “deixant els animals en mal estat”. Com sempre, la seva devoció pels animals va per sobre de qualsevol cosa.

Frank Cuesta revela els motius pels quals ha d'abandonar el santuari d'animals | YouTube
Frank Cuesta revela els motius pels quals ha d’abandonar el santuari d’animals | YouTube

Frank Cuesta s’enfronta a qüestions legals complicades. Tal com explica, si no es troba a Tailàndia, continuarà fent directes explicant la vida dels animals gràcies a les càmeres, però la situació pot acabar molt pitjor. “Hi ha possibilitat que acabi a la presó, que hagi de marxar de Tailàndia i que m’expulsin o que, per evitar problemes, arribi a un acord i me’n vagi del país”.

El seu fill Zorro es quedarà a Tailàndia com a responsable de l’espai. “L’única manera que hi ha perquè el santuari continuï funcionat pels animals, si els judicis van bé, és que jo no estigui aquí”. Sigui com sigui l’excèntric presentador es pren la situació amb una mica de sentit de l’humor. En el vídeo se’l pot veure fent curses amb els animals, parlant amb ells i compartint la seva passió, malgrat el moment tan dur que té per davant els pròxims mesos.

Més notícies
Notícia: Els diners que guanya Frank Cuesta al mes i que li permetran recuperar el santuari
Comparteix
El divorci amb la seva dona li està sortint car: ja va pagar 860.000 euros i ara li haurà de donar 225.000 més per continuar rescatant animals al terreny
Notícia: Frank Cuesta, al límit per culpa d’una granota: “Gairebé moro”
Comparteix
El presentador ha ingressat a l'hospital en estat molt greu després d'un incident amb un dels animals del refugi

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter