Missing 'path' query parameter

Victoria Federica ha heretat del seu germà Froilán el títol a membre dels Borbons més polèmica. A la família reial no li ha agradat que es fes influencer, que participés com a concursant d’un programa de televisió, que concedís diverses entrevistes… i, sobretot, estan farts dels titulars escandalosos que protagonitza pels seus enfrontaments amb la premsa. Ara, acaba de filtrar-se que ha muntat un escàndol en un restaurant de Madrid i això pot provocar que torni a rebre una esbroncada de la mare i els tiets.

La neboda de Felip estava sopant en un local molt conegut de la capital espanyola quan, de sobte, començava a dir-se de tot amb uns clients de la taula del costat. Però què havia passat? No pot controlar-se i passar desapercebuda quan està en públic? L’aristòcrata estava acompanyada del qui diuen que és la seva nova parella, un empresari jovenet amb qui és cada vegada més habitual veure-la. Estaven menjant rostes i prenent uns còctels quan va adonar-se que la parella del costat començava a fer-li fotografies.

El programa Fiesta de Telecinco ha parlat amb persones que es trobaven allà en aquell moment, els qui confirmen que Victoria Federica va aixecar-se de la cadira i va apropar-se a aquestes persones per demanar-los “educadament” que deixessin de fer-li fotografies. Els va recordar que es trobaven en un establiment privat i que, allà a dins, no estava permès gravar amb el telèfon. En un principi tot hauria estat amabilitat, però aviat hauria sortit la vena més enfurismada de la noia: “Va embogir i va començar a atacar-los, la va prendre contra ells“.

La filla d'Elena de Borbó torna a protagonitzar titulars escandalosos - Antena 3
La filla d’Elena de Borbó torna a protagonitzar titulars escandalosos | Antena 3

Victoria Federica estava convençuda que estaven fent-li fotos per després vendre-les a alguna revista, cosa que li va fer molta ràbia: “Ella sap que s’ha de mantenir la privacitat, ho té après i coneix els seus drets“. No se sap com va acabar la cosa, però sembla que la tensió hauria anat en augment si fem cas a aquesta informació.

Victoria Federica ha protagonitzat molts més enfrontaments en el passat

Aquesta no és la primera vegada, ni de bon tros, que Victoria Federica acaba barallant-se amb algú en públic. Fa pocs mesos, sortia a la llum que va mirar molt malament una noia amb la que va coincidir en un festival. Quan va rebre una empenta involuntària d’aquesta noia, haurien començat a discutir i la Marichalar hauria començat a donar cops a la porta del lavabo on estava l’altra per fer-la fora d’allà agafant-la del braç. Quan aquesta li va llançar el cubata a la cara, evidentment Victoria va començar a cridar com una boja.

També se l’ha vist recriminar a gent que la perseguís per fer-li fotos, ha insultat periodistes, ha colpejat càmeres que feien la seva feina, s’ha discutit amb gent a diversos locals… Una noia de caràcter, pel que sembla, a qui no li fa vergonya manifestar la seva indignació encara que hi hagi testimonis davant que després la deixen malament davant de la família.

Més notícies
Notícia: Elena i Joan Carles esbronquen Victoria Federica: què ha fet ara?
Comparteix
La jove aristòcrata ha rebut una estirada d'orelles per la publicació que va fer a Instagram contra Pedro Sánchez
Notícia: Victoria Federica la fa grossa amb una crítica cap a Pedro Sánchez
Comparteix
Felip de Borbó ha estat defensat per la seva neboda més mediàtica, que ha omplert Instagram de missatges cridaners
Notícia: Victoria Federica, amb una actitud a ‘El Hormiguero’ que ningú s’esperava
Comparteix
La neboda de Felip de Borbó ha deixat enrere la vena antipàtica que havia mostrat fins ara amb la premsa
Notícia: Pablo Motos entrevistarà Victoria Federica per competir amb David Broncano
Comparteix
'El Hormiguero' anuncia el seu programa més potent per impedir que l'estrena de TVE faci més audiència

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter