Victoria Federica ha heretat del seu germà Froilán el títol a membre dels Borbons més polèmica. A la família reial no li ha agradat que es fes influencer, que participés com a concursant d’un programa de televisió, que concedís diverses entrevistes… i, sobretot, estan farts dels titulars escandalosos que protagonitza pels seus enfrontaments amb la premsa. Ara, acaba de filtrar-se que ha muntat un escàndol en un restaurant de Madrid i això pot provocar que torni a rebre una esbroncada de la mare i els tiets.
La neboda de Felip estava sopant en un local molt conegut de la capital espanyola quan, de sobte, començava a dir-se de tot amb uns clients de la taula del costat. Però què havia passat? No pot controlar-se i passar desapercebuda quan està en públic? L’aristòcrata estava acompanyada del qui diuen que és la seva nova parella, un empresari jovenet amb qui és cada vegada més habitual veure-la. Estaven menjant rostes i prenent uns còctels quan va adonar-se que la parella del costat començava a fer-li fotografies.
El programa Fiesta de Telecinco ha parlat amb persones que es trobaven allà en aquell moment, els qui confirmen que Victoria Federica va aixecar-se de la cadira i va apropar-se a aquestes persones per demanar-los “educadament” que deixessin de fer-li fotografies. Els va recordar que es trobaven en un establiment privat i que, allà a dins, no estava permès gravar amb el telèfon. En un principi tot hauria estat amabilitat, però aviat hauria sortit la vena més enfurismada de la noia: “Va embogir i va començar a atacar-los, la va prendre contra ells“.

Victoria Federica estava convençuda que estaven fent-li fotos per després vendre-les a alguna revista, cosa que li va fer molta ràbia: “Ella sap que s’ha de mantenir la privacitat, ho té après i coneix els seus drets“. No se sap com va acabar la cosa, però sembla que la tensió hauria anat en augment si fem cas a aquesta informació.
Victoria Federica ha protagonitzat molts més enfrontaments en el passat
Aquesta no és la primera vegada, ni de bon tros, que Victoria Federica acaba barallant-se amb algú en públic. Fa pocs mesos, sortia a la llum que va mirar molt malament una noia amb la que va coincidir en un festival. Quan va rebre una empenta involuntària d’aquesta noia, haurien començat a discutir i la Marichalar hauria començat a donar cops a la porta del lavabo on estava l’altra per fer-la fora d’allà agafant-la del braç. Quan aquesta li va llançar el cubata a la cara, evidentment Victoria va començar a cridar com una boja.
També se l’ha vist recriminar a gent que la perseguís per fer-li fotos, ha insultat periodistes, ha colpejat càmeres que feien la seva feina, s’ha discutit amb gent a diversos locals… Una noia de caràcter, pel que sembla, a qui no li fa vergonya manifestar la seva indignació encara que hi hagi testimonis davant que després la deixen malament davant de la família.