Joan Carles de Borbó i Elionor coincidiran a Pontevedra aquest dimarts. La filla de Felip i Letícia arribarà llavors a Marín, preparada per començar la seva formació militar naval. El rei emèrit, per la seva banda, es troba a Galícia una altra vegada perquè l’han convidat a participar en unes regates. Qualsevol excusa és bona i li dona ales per sortir d’Abu Dhabi, pel que sembla.
En les últimes hores, els fotògrafs d’Europa Press l’han captat en companyia de tot l’equip de Sanxenxo. Curiosament, se’ls ha vist ajudar-lo a caminar i aquest suposa un nou gest que demostra que s’han accentuat els seus problemes de mobilitat.
Joan Carles i Elionor estaran a només 30 km l’un de l’altre, així que seria lògic pensar que aprofitarien per quedar tenint en compte que fa moltíssim que no es veuen. Ara bé, aquesta família no funciona com una normal… i, encara menys, com una amb bona relació entre els seus membres. Felip ha apartat el seu pare dels actes oficials, però també impedeix que parli amb la seva neta i hereva?

Joan Carles de Borbó no podrà quedar amb la seva neta Elionor
Des de l’entorn de Joan Carles, diuen que ell sí que va plantejar-se la possibilitat de poder quedar amb Elionor abans que comencés la seva estada a l’exèrcit naval. Finalment, però, li haurien confirmat que aquesta trobada “no serà possible“. Així ho confirmen des de Vanitatis, que han pogut saber que l’emèrit marxarà d’Espanya aquest diumenge per tal de no treure protagonisme a la neta.
Elionor coneixerà les instal·lacions i els superiors de l’Escola Naval de Marín aquest dimarts. Ara bé, no hi ingressarà fins al 30 d’agost. El mes de gener, s’embarcarà al vaixell Juan Sebastián Elcano per fer la volta al món entre la seva tripulació de la mateixa manera que va fer el seu pare.


L’avi podria donar-li consells i ajudar-la abans de fer el pas, però queda clar que aquesta possibilitat no està a sobre de la taula perquè no els interessa que ningú no relacioni aquest passat tèrbol amb el futur de la corona.