Ágatha Ruiz de la Prada ha estat la convidada de Samanta Villar en el seu últim programa, el que ha aprofitat per preguntar-li sobre les controvertides declaracions que va fer a Lazos de sangre fa un parell de setmanes. La dissenyadora va quedar-se a gust contra Pedro J. Ramírez, amb qui va divorciar-se després de 30 anys junts: “És de molt mala educació demanar més. Té dos fills increïbles, una casa espectacular, una feina que l’ha fet triomfar… Si dius que no ets feliç, mereixes una pallissa. És l’innombrable per a mi, no m’agrada parlar d’ell”.

El que ha tret a la llum en aquesta última emissió és la mala relació que té amb les seves germanes, amb les quals no es parla des de fa uns anys: “El disgust més gran de la meva vida ha estat aquella baralla amb les meves germanes. Vaig fer que treballessin amb mi en el meu taller, però sembla que no els va semblar tan bé com a mi… Després de set anys, la cosa va acabar malament. Em vaig sentir traïda. Després d’intentar reconciliar-me amb elles durant molt de temps, una d’elles em va agafar el telèfon i em va dir que s’havia casat i no m’havia dit res. Em penedeixo molt, perquè avui dia no tenim relació”.

Ágatha se sincera en el programa de Samanta Villar / Cuatro

També ha estat notícia recentment en sortir a la llum que té una germana secreta: “El meu pare va tenir una filla secreta, sí, i ho vam saber quan va morir. Diuen que s’assembla molt a mi… Però si no em tracto amb les meves germanes de debò, imagina’t amb aquesta…”. 

Ágatha ha rememorat el passat aristocràtic de la seva família, del qual va intentar fugir quan va crear la seva marca de roba: “La meva  besàvia va regalar el Palau Reial a Barcelona”. Una nova entrevista que de ben segur que no és l’última d’aquests dies. 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa