Missing 'path' query parameter

La marca de dispositius intel·ligents OPPO s’ha marcat com a objectiu estratègic per a aquest any ampliar la gamma de productes i tecnologies que ofereix al mercat europeu, segons ha anunciat en el marc del Mobile World Congress del 2024. El mes de gener passat, la companyia va anunciar la firma d’un acord global de llicència creuada de patents amb Nokia, que suposa la resolució de tots els litigis pendents que tenien les dues companyies en diverses jurisdiccions. Amb aquest acord, OPPO pretén reafirmar la seva posició al mercat europeu de smartphones i manifesta que està més decidit que mai a presentar a Europa nous productes i tecnologies innovadores.

Bingo Liu, CEO d’OPPO Europa, ha declarat la importància que té Europa per a l’estratègia de la companyia. “En els darrers mesos, hem observat un augment de la demanda i una forta expectació per part dels nostres usuaris europeus”, afirma el portaveu en un comunicat de la companyia. Amb aquestes declaracions, OPPO assegura que properament presentarà nous dispositius innovadors a Europa, garantint la seva permanència i compromís en aquest mercat.

D’altra banda, OPPO ha anunciat una aliança estratègica de tres anys amb Telefónica, per fomentar-ne el creixement als mercats globals i, concretament, a Europa. OPPO ocupa actualment el quart lloc al rànquing global de companyies de smartphones, amb una quota de mercat del 9% i amb 100 milions d’enviaments de smartphones a tot el món, segons dades de Canalys. A més, la companyia ha afirmat que està invertint grans recursos en R+D i ha revelat l’arribada de funcions d’IA generativa als propers dispositius intel·ligents que presentarà a Europa el 2024.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter