Missing 'path' query parameter

Wallbox -l’empresa de carregadors elèctrics fundada a Barcelona- i Uber han tancat un acord de col·laboració per seguir invertint en energies sostenibles i facilitar-hi l’accés a la població corrent. Aquesta vegada l’acord sostè que qualsevol conductor d’Uber amb un cotxe elèctric podrà rebre un carregador de Wallbox amb un descompte aplicat. Aquesta aliança sembla marcar el principi d’una expansió per a l’empresa barcelonina per tot el territori estatunidenc.

Tal com ha anunciat Wallbox en un comunicat, aquest és un dels primers passos per consolidar-se en el mercat dels Estats Units. En un primer moment, la companyia va començar a vendre a l’Àrea de la Bahía de California i l’èxit de la proposta ha fet començar a expandir-la. Més concretament, el director general de Wallbox Norteamérica, Douglas Alfaro ha assegurat que “l’èxit del programa pilot de l’Àrea de la Badia de Califòrnia és una mostra de la demanda que existeix als Estats Units”. Ara, amb aquest nou acord de col·laboració entre ambdues empreses, Wallbox busca el reconeixement i la confirmació de que el seu model funciona als Estats Units.

Pel que fa a Uber, el vicepresident sènior de Mobilitat i Operacions Comercials d’Uber, Andrew Macdonald, ha posat en valor que l’acord amb Wallbox ajuda a tenir accés a un carregador per a vehicle elèctric “més econòmic i accessible”. D’aquesta manera ha agrait la col·laboració i ha recordat que “pot portar a d’altres projectes”.

Wallbox comença aquest acord que es dividirà amb quatre fases i acabarà expandint-se a Europa i Canadà el 2022. Respecte al mercat nord-americà, la primera fase del desplegament ha estat a Los Angeles, Portland i Seattle aquest passat mes de gener; la segona a Phoenix, Nova York i Boston al febrer; la tercera en el mitjà oest i el sud-est al març, i l’última fase, en la resta del país (excepte Alaska) a l’abril.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter