Malgrat ser conegut popularment pel personatge de l’Antonio de Poble Nou, Miquel Cors va treballar durant anys al teatre, al cinema, al doblatge i, fins i tot, durant la seva joventut més reivindicativa també va ser cantautor. L’actor català va morir ahir a l’edat de 61 anys d’un atac de cor
L’any 1994, però, Miquel Cors va ser un dels protagonistes més carismàtic de Poblenou, el primer serial de TV3. Allà encarnava el personatge del carismàtic Antonio Aiguader, i compartia pantalla amb actors com Joel Joan i Margarida Minguillón.
Miquel Cors va participar en l’Assemblea d’Actors i Directors que als anys 70 va mirar de renovar l’escena catalana. Va participar en obres com Flors, turbants i barretines o Ondina. Després de deu anys allunyat dels escenaris, el seu últim treball professional va ser a l’obra “Escenes d’un matrimoni / Sarabanda” al Teatre Nacional de Catalunya.
Com actor de cinema va participar en films com Mi hermano del alma, Material urbano o El truco del manco.
