Zenit ha canviat de mecànica aquest divendres i això els ha ajudat a liderar, una altra vegada, per davant de La Voz d’Antena 3. Per primera vegada, els teleespectadors de 3Cat han vist els concursants cantar plegats en uns duets que han agradat bastant. I, després, han arribat els cara a cara que aporten un toc d’emoció. Hi havia el dubte sobre si mantindrien la part dels karaokes i, afortunadament, sí que ho han fet. Però què ha dit la gent de tot plegat? S’ha generat debat en els comentaris des de casa, ja que hi ha hagut opinions de tot tipus.

Crítiques positives a la nova mecànica de Zenit
En general, el format nou ha estat rebut amb crítiques molt positives. Un home ha aplaudit que les cançons hagin estat més ben triades i que l’emissió hagi estat més distreta: “Millor que els passats programes“. Un altre usuari ha reconegut que feia temps que no veia la televisió i ha tingut una sorpresa molt agradable amb Zenit: “El programa em fa passar una bona estona”.
També el Miki Núñez ha agradat, tenint en compte que s’ha escrit que és “un crack” i un “molt bon presentador”. Els artistes que millor feedback han tingut en aquesta gala? El Julien d’Eufòria i la Nerea Rodríguez d’Operación Triunfo: “En quin artistàs s’ha convertit el Julien, acollonant” i “Avui, senzillament, la Nerea ho ha petat” són alguns dels missatges que s’han llegit.
Ho haig de dir, el format d'avui millor que el dels passats programes. Les cançons han estat més ben triades i ha estat més distret.
— Pere Brunet (@pere_brunet) October 25, 2024
#Zenit3Cat
Feia temps q no posava la TV i el programa em fa passar una bona estona #Zenit3Cat
— sucutrucu (@sucutrucu1) October 25, 2024
#Zenit3Cat S’ha de dir tot. En Miki és un crack. Un molt bon presentador.
— Marta Miró (@EloiguiMir) October 25, 2024
En quin artistàs s'ha convertit el Julien!! Acollonant!! #Zenit3Cat
— Sebastià🍒VC427 V24 (@sebarlequinat) October 25, 2024
Avui, senzillament, la Nerea HO HA PETAT #Zenit3Cat
— Mario cavaradossi (@cavaradossi17) October 25, 2024
Què han criticat els teleespectadors del programa de TV3?
Alguns es pregunten per què els resultats de les votacions se saben tan ràpidament quan, en altres programes, això no passa. Creuen que els donen poc temps per votar, així que els agradaria que es millorés aquest aspecte.
Torna a haver-hi crítiques cap al so, que qualifiquen d'”un horror”. I tampoc no creuen que hagin estat gaire bé els duets: “Cantar a dues veus no és del millor que fem en aquest país”. El to ha semblat avorrit, a algunes persones: “Que soso tot plegat“.
Que soso tot plegat
— Nena nenita (@Nenanenita77311) October 25, 2024
Vinga foteu en Julien que tenim son #zenit3cat
Cantar a dues veus no és del millor que fem en aquest país. #Zenit3Cat
— Christian Bonamusa (@cbonamus) October 25, 2024
#zenit3cat el sonido es un horror!
— 🇵🇸marga pereira (@margaperei70381) October 25, 2024
Com és que al programa Eufòria la puntuació es tardi tanta estona en saber-la i, en canvi, a #zenit3cat el resultat és tan ràpid?
— Picapoll ll*ll (@Genecasa) October 25, 2024
Com és que a Zenit hi ha tan poc temps per votar cada cançó des de casa?
Un bon programa. Cal millorar les votacions. @som3cat
Sigui com sigui, han obtingut una audiència prou bona que els permet mantenir-se en antena amb certa tranquil·litat.