Missing 'path' query parameter

Els documentals i reportatges són una de les grans apostes per compartir investigacions i viatges personals, com és el cas de Sol a Groenlàndia. Unai Canela, un jove documentalista català revela la seva experiència vital a través d’un viatge per Groenlàndia, la gran illa de gel, a la recerca del bou mesquer i l’os polar. Uns animals que l’han acompanyat durant les seves expedicions amb el seu pare, el fotògraf de natura Andoni Canela, com va explicar el protagonista en una entrevista amb El Món i que mostra la vida, la fauna i la flora d’una regió més aviat desconeguda.

 Unai Canela, un jove documentalista català, protagonitza 'Sol a Groenlàndia' | 3Cat
Unai Canela, un jove documentalista català, protagonitza ‘Sol a Groenlàndia’ | 3Cat

Sol a Groenlàndia ha estat la gran aposta del programa Nits sense ficció aquest dimarts 15 de juliol i els resultats mesurats per Kantar Media, l’empresa encarregada dels registres d’audiències en l’àmbit estatal detallen com TV3 ha liderat el prime time del dia.

El viatge d’Unai Canela lidera el ‘prime time’ des de TV3 i reafirma l’èxit dels documentals

Els mesuraments de les audiències ajuden a entendre i veure de manera visual l’impacte dels continguts que proposen les televisions diàriament. Segons Kantar Media, el documental del Nits sense ficció ha liderat el prime time de dimarts amb 157.000 espectadors de mitjana i un 10,7% de quota de pantalla, davant les alternatives de la mateixa franja horària, centrades en diverses cadenes en especials sobre els incidents a Torre Pacheco. TVE va oferir un seguiment especial després del Telediario, registrant 87.000 espectadors de mitjana i un 5,8% de quota. La Sexta també va optar per continuar amb les informacions en un programa que va recollir 53.000 espectadors i un 3,9% de share.

El viatge d'Unai Canela a través de Groenlàndia | 3Cat
El viatge d’Unai Canela a través de Groenlàndia | 3Cat

Les dades dels documentals a 3Cat

El viatge de l’Unai també va superar les apostes d’entreteniment, com la reemissió de la visita de Los Morancos a El Hormiguero, registrant 118.000 espectadors i un 7,9% de share. Formats com Viajeros Cuatro (93.000 espectadors de mitjana) i First Dates Summer Edition (89.000) també van quedar per darrere.

Els resultats de Sol a Groenlàndia són una molt bona xifra respecte a altres estrenes de documentals de la casa, com Diari de la meva sextorsió, que el passat mes de febrer va registrar un 8,2% de quota de pantalla davant la competència ferotge de l’emissió d’un partit de la Copa del Rei que s’emetia en la mateixa franja horària. Aquesta setmana 3Cat ha compartit les dades dels 10 documentals més vistos de la temporada, entre els quals destaca el rècord d’Infiltrats i les bones dades recollides per la història de Lamine Yamal i Revolució 304, amb 310.000 espectadors de mitjana i un 16,7% de quota de pantalla.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter