La setmana s’acaba i a Com si fos ahir les trames encara no estan tancades del tot. Els més joves de la ficció també tenen problemes i els fills de la colla de l’institut Reina Sibil·la continuen amb tota mena d’embolics. L’Ismael (Jaume Solà) i l’Aloma (Martina Rabadan) estan en mig dels negocis per comprar i vendre productes pel doble del seu preu i aquestes decisions no acaben d’agradar gaire els pares de la parelleta.
Els adults tampoc s’escapen dels problemes i la Itzíar (Mar Ulldemolins) ha muntat un numeret desagradable en la conferència de l’Aniol. Sembla que tots estan molt disgustats i aquests mals fums poden tenir conseqüències ben aviat. Quina manera de tancar la setmana!
Els negocis de l’Ismael i l’Aloma provoquen tensions entre els pares
Els més joves de la ficció també tenen problemes i en qualsevol moment els podrem trobar en un embolic. L’Aloma i l’Ismael van iniciar la seva relació fa poc temps, però la seva complicitat ha estat present des del primer moment. Durant la desaparició del noiet per culpa de l’accident amb la Mari Carmen (Teresa Urroz), la seva xicota va tenir un paper clau, fent un vídeo a les xarxes per intentar trobar-lo. Ara, tots dos estan immersos en negocis per vendre productes a internet i aconseguir diners.

Quan coneixen el cosí de l’Aloma i descobreixen el món de la revenda, l’Ismael decideix que vol deixar l’institut perquè segons ell, en aquesta vida és més fàcil fer diners així que estudiant. Evidentment, aquesta decisió no agrada gens al seu pare i la seva tia. El Litus (Pepo Blasco) i la Marta (Sílvia Bel) no es tallen un pèl per fer-lo baixar d’aquest núvol de màgia i fantasia.
Qui tampoc està gaire content amb aquesta relació és el Víctor (Pep Ambròs), pare de l’Aloma. De fet, el Víctor no està content amb absolutament res i no deixa de queixar-se per la consultoria, ara pel xicot de la seva filla. L’Àngela (Marina Gatell), mare de la noia, tampoc veu amb bons ulls que passin tant temps junts i creu que el noi l’està influenciant per portar-se malament. Potser és que no s’adonen que són adolescents i estan en aquest moment d’equivocar-se i intentar rebel·lar-se contra el sistema.
L’Àngela i el Víctor volen castigar-la per haver fet campana un dia i decideixen que marxi la setmana vinent a Sitges amb l’àvia, la mare del Víctor. I quina ha estat la resposta? Doncs negar-s’hi en rotund.
Una oferta de feina del Salva
D’altra banda, l’Ismael només pensa en diners des que ha començat a vendre coses per internet. El Salva li proposa que vagi a ajudar-lo al despatx d’advocats, després d’escoltar les queixes del Litus, però el noiet ho rebutja perquè creu que li pagarà molt poc. S’està comportant amb una actitud molt fatxenda perquè vol deixar el Batxillerat i la notícia que l’Aloma haurà de marxar a Sitges complicarà encara més les coses.

La Itzíar s’empipa de mala manera amb l’Aniol
La trama de l’herència de la Itzíar encara va en augment. Després de saber que només havia heretat un piano de cua i que l’Aniol, el vidu de la seva mare, s’havia quedat amb el pis, la xef està molt rebotada. De fet, ella descobreix que l’Aniol farà una conferència i es presenta allà amb el Francesc (Eduard Buch). L’escena es digna de pel·lícula i ella no deixar d’insultar-lo davant de tothom.
Aquesta actitud no agrada gaire a la Sílvia (Montse Germán) que comença a estar farta de la seva companya de pis. L’Aniol es presenta al pis per donar-li la taxació dels quadres de la seva mare i li comenta a la Sílvia que la Itzíar no és una persona clara. Què amaga aquesta dona? Quins secrets pot estar ocultant perquè l’Aniol no vulgui parlar amb ella? La ficció que triomfa cada migdia a TV3 continua amb embolics, tensions i problemes que porten els personatges al límit.
