El cicle de cinema català triomfa a TV3. La cadena pública catalana ha tancat aquest mes de juny amb l’emissió de la quarta pel·lícula del mes, aquest cop, un dels grans títols de la darrera temporada. Casa en flames ha registrat unes audiències d’èxit aquest 30 de juny, superant totes les propostes de les cadenes competidores en la mateixa franja horària.
El cinema català triomfa a TV3
La cadena pública catalana ha decidit apostar aquest mes de juny per emetre quatre pel·lícules que han rebut molt bones crítiques i resultats a les sales de cinema. Una manera d’apropar les propostes cinematogràfiques en català, a més a més de donar suport als actors i les actrius del país. L’última emissió ha estat la traca final del mes. Casa en flames, el gran film de Dani de la Orden i protagonitzat per Emma Vilarasau ha recollit unes audiències d’èxit.

Segons Kantar Media, l’empresa encarregada del recompte de les audiències en l’àmbit estatal, la gran pel·lícula dels dilluns ha sumat 278.000 espectadors de mitjana i un 19,3% de quota de pantalla. Les cadenes espanyoles que emeten els seus programes en la franja de prime time s’han quedat molt per darrere de TV3.
Les dues propostes d’entreteniment, La Revuelta i El Hormiguero, no han pogut superar la història d’aquesta família tan atípica. David Broncano i la visita de la model Rolf Schrader s’han quedat amb 151.000 espectadors de mitjana i un 9,5% de share. Per la seva banda, el programa de les formigues ha registrat 133.000 espectadors i un 8,4% de quota de pantalla.
Les dades de les pel·lícules del mes
Els teleespectadors de la televisió de Catalunya han gaudit d’un bon mes de cinema. El mestre que va prometre el mar, protagonitzat per Enric Auquer, va liderar la nit del 2 de juny amb 244.000 espectadors de mitjana i un 15,4% de quota de pantalla.

La setmana següent, el biopic de l’humorista Eugenio, Saben aquell, amb el paper protagonista de David Verdaguer, va fer un nou pic d’audiència, amb 257.000 espectadors de mitjana i un 16,1% de quota de pantalla. Tot plegat, uns resultats que demostren l’èxit d’aquesta aposta de TV3 i que ha triomfat entre els espectadors.