TV3 escalfa motors per a la nova edició d’Eufòria, la que serà la quarta d’aquest concurs musical. Encara no hi ha data d’estrena, però des de la cadena han anunciat que càsting estarà obert fins al setembre així que el més probable és que encara haguem d’esperar a finals d’any o principis del 2026 per poder gaudir de les gales dels divendres.

Una manera de promocionar el programa per intentar cridar l’atenció de més artistes? Fent que alguns dels concursants que més han triomfat expliquin com els ha canviat la vida gràcies a la fama i l’expectació mediàtica del concurs. Entre ells, destaquen noms com el d’Edu Esteve o l’Alèxia, que a partir del novembre estarà treballant a Madrid com a actriu de Los Miserables. I què han dit? Tots coincideixen que formar part de l’equip els ha anat molt bé, és clar.

A què es dediquen ara alguns dels exconcursants d’Eufòria?

L’Elena, l’artista mallorquina de la segona edició, diu que Eufòria va ajudar-la a conèixer-se com a artista: “Sobretot per tot el que ha vingut després, que ha estat bastant i molt guai”. Considera que l’espai va ajudar-la a “reconduir” la seva carrera cap al teatre musical, una opció que no s’havia plantejat: “Si realment ho fas bé a Eufòria, el programa et pot canviar la vida“.

La Natàlia, una altra de les cantants joves que van provar-hi sort, diu que allà van ensenyar-li què era realment el que volia fer: “Ara estic lluitant per aconseguir-ho”. I el Nei? Ell, per la seva banda, diu que el programa li ha donat “moltes oportunitats” i que ha pogut conèixer molta gent del món artístic. Ara mateix, està estudiant teatre musical i això el fa estar en la llista d’exconcursants que han optat per aquest camí.

Edu Esteve comenta com li ha canviat la vida Eufòria - Instagram
Edu Esteve comenta com li ha canviat la vida Eufòria | Instagram
Alèxia també confirma que el concurs l'ha ajudat molt - Instagram
Alèxia també confirma que el concurs l’ha ajudat molt | Instagram

L’Edu Esteve, un dels que més suport tenia dels teleespectadors, diu que va poder visibilitzar el seu projecte gràcies a l’oportunitat de TV3: “A més a més, he pogut créixer personalment i professionalment”. La Valèria es mostra en la mateixa línia que els altres, que el programa suposa una trampolí que els permet viure de la seva passió i aprendre molt.

I l’Alèxia? Ella segurament és de les que més han triomfat: “El programa ha suposat un aprenentatge a uns nivells tan grans… No era la mateixa alèxia la que va entrar que la que va sortir d’Eufòria i crec que això és el que m’ha fet ser qui soc ara mateix. El programa em va canviar la vida“.

Què s'ha fet de Natàlia, una de les concursants de la segona edició d'Eufòria_ - Instagram
Què s’ha fet de Natàlia, una de les concursants de la segona edició d’Eufòria? | Instagram

Un concurs musical que continua fent molt bona audiència i, per tant, els promet repercussió mediàtica.

Més notícies
Notícia: Així sona la primera cançó en català del Julien d”Eufòria’
Comparteix
El finalista de la tercera edició del concurs musical de TV3 acaba de publicar un tema que està agradant molt
Notícia: Desestimada la demanda de plagi d”Operación Triunfo’ contra ‘Eufòria’
Comparteix
La sentència diu que no s’ha aportat “cap prova” sobre l’autoria de Cruz i Mainat del format televisiu
Notícia: Lluís Sánchez parla de la final d”Eufòria’ i els problemes del seu passat
Comparteix
El guanyador del concurs musical de TV3 dona detalls sobre la vida anterior al pas pel programa
Notícia: L’Alèxia d”Eufòria’ dona detalls desconeguts del seu pas pel programa
Comparteix
La finalista de la segona edició explica com ha viscut aquesta experiència i parla de la seva vida actual

Comparteix

Icona de pantalla completa