El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
Canvi de noms a Catalunya Ràdio en la nova temporada d’estiu

L’estiu s’apropa i, amb ell, l’inici de les noves temporades de les ràdios i les televisions. Catalunya Ràdio acaba de fer oficial els noms dels presentadors i presentadores estrella d’aquesta època més fresca, que canviarà de cares per informar i entretenir d’una manera més festiva. Una de les veus que més sonaran durant aquestes setmanes de juliol i agost serà la de la Marina Romero, escollida com a substituta de la Laura Rosel al capdavant d’El Matí de Catalunya Ràdio.

A partir del 18 de juliol i fins al 28 d’agost, la sentirem a ella a bord del programa estrella de l’emissora. La periodista es mostra entusiasmada amb la possibilitat de fer el relleu a la locutora habitual: “La ràdio serà la millor companyia que podreu trobar. Tindrem el telèfon ben obert per escoltar-vos i compartir aquestes primeres vacances sense limitacions ni restriccions amb vosaltres”.

L’estructura de la graella continuarà sent l’habitual. I què més torna a Catalunya Ràdio? Adam Martín, que es posarà al capdavant de les tardes de l’emissora per tercer estiu consecutiu: “Hi haurà un equip molt jove i estic segur que ens ho passarem molt bé. Estic molt content”. Ell s’hi estarà a La tarda d’estiu fins a les set del vespre, quan començarà el Tot costa per analitzar l’actualitat esportiva. A les 20:30h emetran el Catalunya nit per repassar les notícies més importants del dia i, a les 21h, faran L’hora del podcast amb continguts digitals destacats.

Roger Carandell i Marta Montaner, als caps de setmana

I els caps de setmana? Hi haurà El suplement de l’estiu, que ocuparà tota la franja del matí de dissabte i diumenge amb Roger Carandell i Marta Montaner al capdavant. Ho estan fent molt bé a Adolescents XL i sembla que l’emissora els hi ha volgut agrair amb aquesta oportunitat.

També volen potenciar la cultura, a qui deixen un espai en la graella amb Cafè europa, Les muses o Galaxia Euterpe d’Àlex Gorina.

Més notícies
El Joan reacciona a la seva expulsió d'Eufòria - TV3

El Joan d’Eufòria revela quin és el gran hàndicap del programa

Notícia: El Joan d’Eufòria revela quin és el gran hàndicap del programa
Comparteix
El darrer expulsat del concurs de TV3 s'ha sincerat i ha tret a la llum quin creu que és el principal problema del programa
Notícia: El Joan d’Eufòria revela quin és el gran hàndicap del programa - Mobile
Helena García Melero passarà als matins de TV3

Canvi de cromos estratègic entre dos programes estrella de TV3

Notícia: Canvi de cromos estratègic entre dos programes estrella de TV3
Comparteix
La cadena de televisió catalana ha decidit fer una modificació de la graella i un relleu de presentadors encara més sorprenent
Notícia: Canvi de cromos estratègic entre dos programes estrella de TV3 - Mobile
La Mariona, sincera en la classe d'Eufòria - TV3

La Mariona i el Triquell, protagonistes de la classe terapèutica d’Eufòria

Notícia: La Mariona i el Triquell, protagonistes de la classe terapèutica d’Eufòria
Comparteix
Carol Rovira, la professora d'interpretació, fa que els concursants ho donin tot en la preparació de les actuacions
Notícia: La Mariona i el Triquell, protagonistes de la classe terapèutica d’Eufòria - Mobile
L'Elena Gadel presumeix de fills a Instagram - TV3

Elena Gadel, amb la boca oberta per les divertides ocurrències dels fills

Notícia: Elena Gadel, amb la boca oberta per les divertides ocurrències dels fills
Comparteix
La membre del jurat d'Eufòria ha fet riure els seguidors amb dues anècdotes hilarants
Notícia: Elena Gadel, amb la boca oberta per les divertides ocurrències dels fills - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa