Missing 'path' query parameter

La policia local de Blanes, a la comarca de la Selva, ha trobat el cos d’una dona morta surant a l’espigó extern del Club de Vela. La dona, de la qual a hores d’ara encara se’n desconeix la seva identitat, hauria perdut la vida aquest passat dimecres al matí. L’avís va arribar cap a tres quarts de dotze del migdia quan dos joves van alertar als cossos d’emergència que havien vist una dona a l’aigua. En aquell moment, diverses patrulles del cos policial local i unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) de la Generalitat de Catalunya es van posar en marxa i es van dirigir fins al lloc de l’albirament, on van aconseguir retirar el cos inert de la víctima i li van practicar maniobres per reanimar-la, però sense èxit.

Finalment, dues metgesses del SEM van dictaminar la mort de la dona i cap a les dues del migdia el jutge va dictaminar l’aixecament del cadàver. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació del cas per determinar les causes de la mort de la víctima i aconseguir identificar-la, però sense els resultats esperats de moment. La policia local ja havia començat a treballar prèviament per identificar-la. Van aconseguir localitzar les pertinences de la víctima a la mateixa platja, on suposadament la dona les havia deixat per endinsar-se a nadar a mar obert, tot i que dins seu no hi havia cap document que la identifiqués. Els agents del cos local van contactar amb alguns dels nedadors habituals de la platja de Blanes per saber si la coneixien, però cap d’ells la va reconèixer.

Un helicòpter medicalitzat aterra a la platja de Blanes per atendre una dona que surava a l’aigua / ACN

Nova víctima al Mediterrani

Fa tot just una setmana, un home de 66 anys va perdre la vida en bolcar la barca amb la qual navegava a l’alçada de la platja de Coma-ruga, al Vendrell (Baix Penedès). Els fets han tingut lloc prop de la una del migdia quan dos navegants han salpat a alta mar amb una embarcació petita d’esbarjo. La mala mar generada per les fortes ventades han provocat que la barca acabés bolcada.

Més notícies
Notícia: Aragonès, sobre l’amnistia: “Hem conquerit un nou impossible”
Comparteix
El president de la Generalitat celebra les passes aconseguides, però recorda que l'amnistia no és el final del camí
Notícia: El sindicat majoritari del CNP amenaça Pedro Sánchez per l’amnistia
Comparteix
Jupol carrega contra una mesura que considera un "insult" als policies i guàrdies civils
Notícia: ERC i PSOE segellen un acord que manté la taula de diàleg i condona deute
Comparteix
Oriol Junqueras i Fèlix Bolaños s'han reunit aquesta tarda per escenificar l'acord i, posteriorment, han comparegut per explicar tots els detalls del pacte
Notícia: El CGPJ convoca el ple extraordinari contra l’amnistia forçat pels conservadors
Comparteix
Vuit vocals del Consell General del Poder Judicial han exigit la reunió per carregar contra una eventual llei per desjudicialitzar el Procés independentista

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter