Els efectes de la DANA que ha assotat el País Valencià també s’estan deixant notar en el territori català. Les fortes pluges han provocat inundacions a les Terres de l’Ebre i a Tarragona i això està fent que diverses vies de circulació s’estiguin veient afectades. El Servei Català de Trànsit ha informat que l’N-340 està tallada en el tram que connecta Amposta i la Ràpita en sentit nord, motiu pel qual el trànsit de vehicles s’està desplaçant a la TV-3408. No és l’única afectació, ja que la C-12 està tallada a Tortosa en ambdós sentits de la marxa i també presenten talls en la circulació les carreteres TP-3311 entre la Sénia i Santa Bàrbara, la TV-3341 entre Caseres i Horta de Sant Joan i la TV-3401 entre l’Ampolla i Deltebre. Aquests talls de circulació també s’estan notant a una de les principals artèries de Catalunya com és l‘AP-7, que per culpa de les fortes pluges i l’augment de trànsit derivat a talls de les carreteres secundàries fa que l’autopista presenti circulació intensa en els dos sentits de la marxa entre Ulldecona i l’Aldea.

Un vehicle dels Agents Rurals es dirigeix al massís dels Ports travessant el pont per sobre del barranc de Lloret, a Roquetes | Jordi Marsal (ACN)

Els trens, els altres grans afectats

El transport ferroviari a Catalunya també s’està veient afectat per culpa del temporal. La intensitat de les pluges a les Terres de l’Ebre ha obligat a tallar la circulació dels trens de la línia R15 de Reus cap al sud i l’R16 entre Tortosa i Tarragona. Una de les altres línies afectades ha estat l’R17 entre Tarragona i Salou-Port Aventura, que ha suspès el servei. Per altra banda, el servei de trens que connecta Barcelona i València segueix tallat i no té data fixada pel seu restabliment. Una situació de caos ferroviari que se suma a les obres existents a Roda de Berà, que tenen el servei tallat entre Sant Vicenç de Calders i Tarragona durant cinc mesos.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter