El rumor va córrer com la pólvora fa uns dies entre els fans de les germanes Alba i Irma Farelo, conegudes artísticament com a Bad Gyal i Mushkaa, però elles no confirmaven res, fins al punt que Mushkaa va arribar a desmentir públicament que tinguessin una cançó juntes. Avui, per fi, s’ha confirmat el que els fans de les dues cantants esperaven. Aquest dijous han publicat un fragment de SexeSexy, la seva primera cançó conjunta, i en català, amb un vídeo de 20 segons a la xarxa social xinesa TikTok. Les dues germanes de Vilassar de Mar apareixen ballant i cantant en la seva llengua materna aquest nou tema.

Els fans han embogit i, malgrat que TikTok ha retirat la publicació per “incompliment de les normes de la comunitat”, a causa del llenguatge explícit, les captures que el reprodueixen estan circulant per la resta de xarxes socials. De fet, Mushkaa ho ha tornat a pujar al seu compte de X, on ja acumula més de 850.000 reproduccions i també ha fet referència al veto de la plataforma xinesa: “wow ens l’han esborrat x repartir massa swag“, veu anglesa per a la paraula ‘estil’.

Bad Gyal torna a cantar en català

El primer EP de la cantant Mushkaa, titulat SexySensible, que havia nascut amb una anomalia, ja que una de les seves cançons, SexeSexy, apareixia bloquejada a Spotify. Una altra de les novetats d’aquesta cançó és que Bad Gyal torna a cantar en català, la seva llengua materna, un fet que no passava des dels inicis de la seva carrera i que els fans catalans li ho han reclamat amb insistència. En el fragment publicat a les xarxes socials podem escoltar Mushkaa cantant “posa’t romàntica, posa’t satànica, una maniàtica, segueix la tàctica”, al que Bad Gyal li contesta “em poso romàntica, em poso satànica, em té maniàtica, se sap la tàctica”.

Més notícies
Notícia: Junts convoca primàries a l’espera de la decisió de Puigdemont
Comparteix
El límit fixat pel partit per presentar candidatures finalitza el pròxim dijous
Notícia: Troben en estat greu el veí de Santpedor desaparegut
Comparteix
L'home ha estat traslladat en helicòpter a l'hospital Taulí de Sabadell
Notícia: El Govern vetllarà perquè l’amnistia s’implementi “ràpidament”
Comparteix
L'executiu català ha rebut amb "satisfacció i alegria" l'aprovació de la llei d'amnistia al Congrés
Notícia: Avís d’ERC al PSOE: “No estem aquí per garantir l’estabilitat de ningú”
Comparteix
Junqueras qualifica de "complex" l'escenari de la legislatura espanyola l'endemà que el Parlament tombés els pressupostos del Govern

Comparteix

Icona de pantalla completa