Missing 'path' query parameter

Els Bombers de la Generalitat i els de Barcelona treballen en l’extinció d’un incendi en una empresa de reciclatge de paper i cartó a Montcada i Reixac. Segons han informat, l’avís del foc s’ha rebut a passats dos quarts de cinc de la matinada a l’empresa Recuperacions Font, al polígon industrial de Can Cuiàs. Inicialment, l’incendi estava totalment desenvolupat i els Bombers han treballat per evitar que les flames s’estenguessin a naus properes. Una de les façanes de l’empresa ha col·lapsat i els Bombers han recomanat als veïns d’habitatges propers que tanquin portes, finestres i ventilació exterior si tenen molèsties pel fum.

A hora d’ara treballen en l’extinció del foc un total de 12 dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat i diversos efectius dels Bombers de Barcelona. Com a resposta a l’incendi, Protecció Civil ha posat en prealerta el pla Procicat i la Policia Local de Montcada i Reixac està fent controls d’accés a l’entrada de l’estació de Renfe i desviant el trànsit i la gent cap a una entrada alternativa.

Per la seva part, l’alcalde del municipi, Bartolo Egea, ha assegurat al 3/24 que el foc ja està sota control gràcies a la ràpida actuació bombers. “L’incendi està controlat i només afecta aquesta empresa, Recuperacions Font, i de moment, creiem que en un parell d’hores estarà extingit”, ha sentenciat. També ha explicat que el fum no suposa un perill per a la població, tot i que manté la recomanació de tancar les finestres per si hi ha alguna persona amb problemes respiratoris.

La nau estava buida

Des de l’Ajuntament del municipi, han informat que l’incendi s’ha originat en una nau dedicada al reciclatge de paper i cartó, la qual cosa ha provocat la ràpida propagació de les flames per tot el complex. Això ha provocat que també s’hagin vist afectades la maquinària de l’empresa i dos dipòsits de combustible. Per sort, com el foc s’ha originat de matinada no hi havia cap treballador a la nau i, per tant, no s’han de lamentar ferits. La ràpida expansió de les flames ha provocat que un cop han arribat els Bombers el foc ja completament desenvolupat. De fet, a causa de la intensitat de l’incendi la façana de la nau i algunes parets han col·lapsat, han col·lapsat.

Segons han informat els Bombers, la contenció del foc ha aconseguit evitar que les flames s’estenguessin a les naus veïnes. Així i tot, els veïns del municipi s’han aixecat amb una gran columna de fum visible des de tota la localitat, fet que ha provocat alarma entre els ciutadans.

Més notícies
Notícia: El nou ministre de transports compara l’amnistia amb un embaràs no desitjat
Comparteix
Puente va intentar rebaixar les seves paraules assegurant que haguessin aprovat la llei al llarg de la legislatura
Notícia: Crisi diplomàtica entre Espanya i Israel després que Sánchez hagi parlat de reconèixer Palestina
Comparteix
El president del govern espanyol ha obert la porta a reconèixer unilateralment l'estat de Palestina si Europa no ho fa
Notícia: El monestir català imprescindible de visitar, segons ‘National Geographic’
Comparteix
Es tracta del monestir de Sant Miquel del Fai, a Bigues i Riells
Notícia: Mor un motorista a l’AP-7 en xocar amb un cotxe a Salt
Comparteix
L'accident ha tingut lloc quan faltava un minut per les cinc de la tarda

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter