Missing 'path' query parameter

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha anunciat que la manifestació d’enguany es farà de manera “centralitzada” a Barcelona. El missatge polític se centrarà en els conceptes de “lluita” i “independència” i l’entitat vol animar a la ciutadania a reivindicar el referèndum de l’1-O.

“La societat civil ha de posar les bases de la via unilateral”, assegura l’ANC de cara a la manifestació que sortirà de la Plaça Urquinaona i arribarà al Parlament de Catalunya, passant per la Via Laietana, el passeig d’Isabel II i l’avinguda del Marquès de l’Argentera. Amb aquesta mobilització l’ANC vol transmetre un missatge d’unitat i de lluita per poder aconseguir la independència.

Així ho ha anunciat l’ANC en un acte davant de l’Institut Pau Claris, un dels col·legis electroals on l’1-O es van veure escenes de violència desmesurada. L’acte l’han protagonitzat la presidenta de l’Assemblea, Elisenda Paluzie; el coordinador de la Comissió de Comunicació, Adrià Alsina; el coordinador de la Comissió de Mobilització, Josep Hernández; Montse Ortiz, d’Òmnium Cultural, i el president de l’Associació de Municipis per la Independència, Jordi Gaseni.

L’Assemblea també ha anunciat que més enllà de la manifestació de l’Onze de Setembre hi haurà mobilitzacions el dia 1 d’octubre, tot i que encara no estan definides les accions que es duran a terme. L’1-O cau en divendres i les mobilitzacions es podran allargar fins el diumenge dia 3 d’octubre. També s’han anunciat petites accions com les “rebudes de les estalades” i caminades populars durant l’estiu per preparar les mobilitzacions de la Diada.

La manifestació de la Diada “servirà per reclamar la unitat del moviment independentista” ha anunciat l’ANC. Per altra banda les mobilitzacions de l’1-O tindran com a objectiu homenatjar als més de 3.400 represaliats pel procés.

Omnium Cultural també ha anunciat que donarà suport total a les mobilitzacions organitzades des de l’ANC. “El camí per aconseguir la llibertat és exercir tots els drets que ens hem guanyat com a societat civil i que l’Estat Espanyol ens ha tret”, ha anunciat Montse Ortiz, d’Omnium Cultural. “L’única eina vàlida per resoldre el conflicte és l’amnistia i el dret a l’autodeterminació”, ha finalitzat Ortiz.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Manel de Manresa a juliol 08, 2021 | 13:20
    Manel de Manresa juliol 08, 2021 | 13:20
    Em sap molt de greu dir-ho. Que l'ANC no es faci massa il.lusions. Veien com està actuant al partit més independentista dels independentistes ja que segons ells són de tota la vida i no son nouvinguts. Veien el continu recolçament als espanyols que fa el partit, veien com el seu capo es dedica a blanquejar i d'una manera sibilina llençar pedres sobre l'independentisme... veien tot això i algunes coses més d'aquesta mena. Es pot comprovar que els polítics (necessaris, però) han estat la ruïna de l'independentiste... Per tot això ni em pensi acostar, ni posar diner a la caixa de solidaritat ni res semblant. Quan arribi el moment de votar alguna cosa allà hi seré, però fer li el joc a mentiders mai més. Ho sento però crec que som molts que pensen així. Caspanya ha guanyat la batalla gracies al més independentistes dels independentistes perque ells ho són de sempre. Ja estan al poder i s'acabó que era la única cosa que era veritat.
    • Icona del comentari de: Somatent a juliol 08, 2021 | 14:16
      Somatent juliol 08, 2021 | 14:16
      Jo tampoc
    • Icona del comentari de: Gonzalo a juliol 08, 2021 | 14:30
      Gonzalo juliol 08, 2021 | 14:30
      Joder....dais penilla...que frustración lleváis...venga..ánimos... indepres.....otro siglo será!!!! Jajajajajjaajja!!!!!
      • Icona del comentari de: Kimet a juliol 08, 2021 | 21:56
        Kimet juliol 08, 2021 | 21:56
        Frustración???? Frustración los turkispañistsñis q no hay ningún país de Europa q haga caso a los jueces ñoles jjjjj
    • Icona del comentari de: Han prostituit l'ANC a juliol 08, 2021 | 16:46
      Han prostituit l'ANC juliol 08, 2021 | 16:46
      Amb la Carmeta va portar l'ANC a la glòria, quan va plegar van haver-hi eleccions i va guanyar Liz Castro però no era de la corda dels corruptgents i van tornar a votar fins que va sortir el peix bullit Jordi Sànchez que no estava al nivell (ho vam veure devant la conselleria d'economia) i Paluzie només ha acabat d'enfonsar-la. Els corruptgents cosa que tocan cosa que trencan, també ho va fer el poc honorable batxiller suspenent la DUI i fugint deixant-ho tot empantenegat.
  2. Icona del comentari de: Venga, hay que animar a los aborregados adoctrinados ; aunque fuesen miserablemente engañados. a juliol 08, 2021 | 15:13
    Venga, hay que animar a los aborregados adoctrinados ; aunque fuesen miserablemente engañados. juliol 08, 2021 | 15:13
    De mi familia iremos 17, de mi comunidad de vecinos 29, del club de padel 13 y cómo siempre vendrá el "cosí" de Australia.
    • Icona del comentari de: Oriol 1er a juliol 08, 2021 | 15:31
      Oriol 1er juliol 08, 2021 | 15:31
      Entenc que .tu ets mes de Colon...
      • Icona del comentari de: manel de manresa a juliol 08, 2021 | 15:52
        manel de manresa juliol 08, 2021 | 15:52
        Veig que ja han deixa't sortir del sanatori mental alguns prepotens que volen fer riure. Tranquils nens tranquils que caspanya te els dies comptats tan si feu el pinxo com si bo. Tan si sortim l'11s com si no . I alguns riurem i un restregar de la manera mes humillant possible Ah nens i no haurem d'esperar mes de 10 anys... si teniu prou memoria i inteligencia ho veureu i veureu les rises i escarnis que farem. Si saveu llegir i a mes a mes entendre el que llegiu llegiu la Ucronia de la historia... clar que no tan sol entenwu el titol!
        • Icona del comentari de: Observador a juliol 08, 2021 | 17:23
          Observador juliol 08, 2021 | 17:23
          Sembla que qui no sap escriure ni llegir és en Manel...
        • Icona del comentari de: Gonzalo a juliol 09, 2021 | 11:04
          Gonzalo juliol 09, 2021 | 11:04
          18 meses, no? Jajajajjaajjajaja!!!!!!
  3. Icona del comentari de: Pedro a juliol 08, 2021 | 15:29
    Pedro juliol 08, 2021 | 15:29
    Eso, cuanto más juntitos, mejor.
  4. Icona del comentari de: Independència a juliol 08, 2021 | 16:39
    Independència juliol 08, 2021 | 16:39
    Jo aniré l'11-S com cada any. L'1-O no, no hi ha res a reivindicar i molt a oblidar. Trigar casi un mes a donar el resultat (esperant no se sap que), suspendre la DUI als pocs segons, i fugir deixant-ho tot enmerdat m'avergonyeix, vam perdre una oportunitat històrica, teníem moltes simpaties i complicitats a tot el món i les vam perdre, 10 anys perduts pels corruptgents processistes.
    • Icona del comentari de: JordiT a juliol 08, 2021 | 16:48
      JordiT juliol 08, 2021 | 16:48
      Es bo per a l economia que vinguin molts turistes a Barcelona al setembre
    • Icona del comentari de: Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) a juliol 08, 2021 | 17:49
      Som el 90.18 % (el 1-O de 2.266498 votants, 2.044.038 vam votar SÍ a la independència) juliol 08, 2021 | 17:49
      Al revés t'ho diria: jo aniré a la manifestació del 11-S perquè reivindica el 1-O, i perquè el missatge és molt clar en favor de la independència, sinó no hi hagués anat. Sóc partidari de canviar la diada nacional del 11-S al 1-O i, en comptes de commemorar una derrota, commemorar una victòria.
  5. Icona del comentari de: Fu man txu a juliol 08, 2021 | 17:24
    Fu man txu juliol 08, 2021 | 17:24
    Aquestes manifestacions son per a tenir a la gent entretinguda i no fer la mobilitzacio que de veritat necessitem: tallar-ho tot fins a la independencia, fer-nos amos del territori i bloquejar tot el que calgui bloquejar. Si aneu a les manifestacions de l´ANC es que encara no heu descobert que l´ANC NO treballa per a assolir la independencia sino tot el contrari.
  6. Icona del comentari de: ERC PSOE junts a Plaza España el 12 de octubre a juliol 08, 2021 | 19:35
    ERC PSOE junts a Plaza España el 12 de octubre juliol 08, 2021 | 19:35
    Una manifestacio dels autonomistes del junqueras a Plaza España amb l'illa m'encanta
    • Icona del comentari de: Si apuntarà Fuigpelmón? a juliol 08, 2021 | 20:03
      Si apuntarà Fuigpelmón? juliol 08, 2021 | 20:03
      Ell és el que va suspendre la dui i va fugir, no conec a ningú més autonomista.
      • Icona del comentari de: T'hi apuntaran els que et paguen ? a juliol 08, 2021 | 20:26
        T'hi apuntaran els que et paguen ? juliol 08, 2021 | 20:26
        Ha ha ! Tota la xurma unionista somniant a veure engarjolat el President de Catalunya i frustrats a cada intent. Posa't-hi fulles i pren paciència nen, que em sembla que si esperes veure el MHP Puigdemont sota les urpes dels teus amos, en tens per estona
        • Icona del comentari de: No tinc cap interès en veure Puigdemont engarjolat, a juliol 08, 2021 | 22:46
          No tinc cap interès en veure Puigdemont engarjolat, juliol 08, 2021 | 22:46
          Però per veure'l "out-off-order" del prUcés i avançar, sense seguir veient una "vedet" que diu blanc i fa negre pagaria el sou d'un conseller.
    • Icona del comentari de: Jim a juliol 08, 2021 | 21:51
      Jim juliol 08, 2021 | 21:51
      Doncs pobret na la veuras pas mai,no visquis d ilusión turkispañistañis jjj
  7. Icona del comentari de: joandomenec a juliol 08, 2021 | 20:13
    joandomenec juliol 08, 2021 | 20:13
    "Lluitem i guanyem". Senyora Paluzzie, ja fa temps que lluitem i guanyem, però és que ja hem guanyat l'1 d'octubre del 2017 i les següents eleccions. El lema és ridícul. Les accions de la diada s´han de dirigir contra un govern autonomista que ha traït els vots. No cap més que un lema: INDEPENDÈNCIA ARA!!
  8. Icona del comentari de: Jim a juliol 08, 2021 | 21:57
    Jim juliol 08, 2021 | 21:57
    Doncs pobret na la veuras pas mai,no visquis d ilusión turkispañistañis jjj
  9. Icona del comentari de: Vendetta a juliol 08, 2021 | 22:41
    Vendetta juliol 08, 2021 | 22:41
    Perfomances botifleroprocessistas esteril y inutils urkinaona srs 10 días seguits a tot catalunya ingobernable nomes axi e y control ferri del territori
    • Icona del comentari de: MHP a juliol 09, 2021 | 10:47
      MHP juliol 09, 2021 | 10:47
      Hahahaha, estarás tu al devant, payaso?

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter