Diverses personalitats catalanes de diferents àmbits participen en un vídeo, creat per l’entitat Help Catalonia, que commemora quaranta anys després l’històric “I am a Catalan” pronunciat pel mestre Pau Casals en el discurs que va fer davant de les Nacions Unides el 24 d’octubre de 1971.
Apareixen en el vídeo, recitant frases del discurs, el conseller de Cultura, Ferran Mascarell; la consellera d’Ensenyament, Irene Rigau; l’expresident del Parlament, Joan Rigol; la presidenta d’Òmnium Cultural, Muriel Casals; la cantant Núria Feliu; l’actor Quim Masferrer o la diputada d’ERC Anna Simó, entre altres.
Help Catalonia, que acaba el muntatge amb un “gràcies, mestre”, és una entitat que té l’objectiu de donar a conèixer al món la situació a Catalunya.
3047