Els governs balear i català han confirmat la intenció de seguir treballant conjuntament al si de l’Institut Ramon Llull (IRL), amb l’objectiu d’impulsar el coneixement en l’exterior i el foment intern de la cultura i llengua catalana que comparteixen als dos territoris.
Així ho han explicat els consellers de cultura català i balear, Ferran Mascarell i Rafael Bosch després de la primera reunió de la Junta Rectora de l’IRL d’aquesta legislatura al Consolat de Mar, a Palma.
A la trobada s’han validat els pressupostos de 2011 i s’ha informat del desenvolupament d’un document que recull les línies estratègiques que guiaran les actuacions d’aquest organisme els propers anys.
El director de l’IRL, Vicenç Villatoro, ha destacat que és la primera vegada que l’organisme detalla en un document d’aquest tipus els seus principis bàsics i prioritats.