Missing 'path' query parameter

Tornen les pluges a Catalunya, tot i que seran passatgeres i, en principi, permetran que la diada de Sant Jordi sigui tranquil·la a bona part del país. El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) preveu que després de la tongada de pluges que escombrarà el país aquest dimarts 22 d’abril a la tarda, “l’ambient s’anirà tornant més primaveral a mesura que avanci la setmana”, amb temperatures a l’alça i possibles ruixats esporàdics a l’interior de les comarques de Girona aquest dimecres. Amb tot, seran precipitacions menys intenses.

Previsió d’avui, 22 d’abril

La jornada comença amb ambient fresc i força núvols a bona part de Catalunya. La nuvolositat anirà en augment de sud a nord amb el pas de les hores i el cel quedarà entre molt ennuvolat i cobert. A les zones de muntanya també creixeran les nuvolades. A partir del final del matí arribaran les primeres pluges a qualsevol punt del territori, excepte al litoral i el prelitoral central i nord i del terç oest. Al final del dia, les precipitacions quedaran restringides a la meitat oest del país. En general, seran entre febles i moderades, tot i que localment poden anar acompanyades de tempesta i calamarsa.

A partir del migdia és possible que hi hagi ruixats més forts que descarregaran més aigua. El Meteocat ha emès una alerta groga (perill moderat) per intensitat de pluja a 18 comarques catalanes: el Montsià, el Baix Ebre, la Ribera d’Ebre, el Priorat, el Baix Camp, les Garrigues, la Conca de Barberà, l’Urgell, la Segarra, l’Anoia, Solsonès, Bages, el Berguedà, el Moianès, el Lluçanès, Osona, el Ripollès i la Garrotxa. Poden caure més de 20 litres per metre quadrat en mitja hora. La cota de neu rondarà entre els 2.000 i 2.200 metres, si bé al final del dia baixarà fins als 1.900 metres.

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter