Missing 'path' query parameter

La borrasca Martinho colpeja amb força Catalunya i allargarà l’episodi de pluges almenys fins a la setmana vinent. El Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat) avisa que durant els pròxims dies plourà amb ganes arreu del país i ha activat avisos per pluja intensa i mal estat de la mar per aquest divendres 21 de març. El cap de setmana també plourà, tot i que amb menys intensitat, i caldrà portar el paraigua a la bossa.

Previsió del temps d’avui, 21 de març

El dia comença amb el cel cobert arreu, però al final del matí s’obriran algunes clarianes al sud. A partir del migdia la “nuvolositat minvarà ràpidament de sud a nord”, però al mateix temps creixeran les nuvolades al terç nord. Al final del dia arribaran núvols alts i mitjans a la meitat oest del país. Al matí els primers ruixats entraran per l’oest i escombraran tot el territori amb pluges que seran més intenses al nord de Ponent i al Pirineu de Lleida. A la tarda les pluges es concentraran a l’interior de les comarques Girona i Tarragona, a la Catalunya Central i al Pirineu de Lleida.

El Meteocat ha activat l’alerta groga (perill moderat) per intensitat de pluja. Fins al migdia afectarà les Terres de l’Ebre, el Camp de Tarragona i el sud de les comarques de Barcelona, mentre que després es mourà cap a tota la meitat oest del país, excepte l’extrem nord del Pirineu de Lleida.

Cap de setmana de pluja

Durant el cap de setmana es mantindrà el temps inestable. El dissabte plourà al Pirineu i al Prepirineu a primera hora i durant el matí també pot ploure a la Catalunya Central, el prelitoral i l’interior de les comarques de Girona. A la tarda podrien caure quatre gotes a Ponent. De cara al diumenge, s’esperen pluges a la meitat oest del país.

Més notícies
Notícia: Previsió del temps d’avui, 20 de març, a Catalunya: un nou front porta més pluja
Comparteix
El Meteocat preveu que la nova tongada de pluges s'allargui almenys fins al diumenge
Notícia: Previsió del temps d’avui, 19 de març, a Catalunya: alerta per pluja intensa
Comparteix
El Meteocat manté actiu l'avís per inundacions al sud i les comarques de Girona, on es poden acumular més de 100 litres per metre quadrat
Notícia: Previsió del temps d’avui, 18 de març, a Catalunya: alerta per inundacions
Comparteix
El Meteocat avisa que l'arribada de la borrasca Laurence portarà pluges intenses a diversos punts del país
Notícia: Previsió del temps d’avui, 17 de març, a Catalunya: setmana de pluja
Comparteix
El Meteocat avisa que hi ha risc de precipitació al país almenys fins divendres

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter