Chabelita Pantoja ha estat molt activa a la xarxa durant el confinament. La filla d’Isabel Pantoja està aïllada a casa amb la seva parella i el seu fill, des d’on té contacte amb la seva mare (amb qui ja s’ha reconciliat després de mesos sense parlar-se).
El canvi físic que ha patit la jove ha estat increïble. S’ha posat les piles amb l’esport i la bona alimentació, el que comença a tenir resultats visibles. Explica que cada diumenge es fa un plànning amb tots els entrenaments de la setmana i els menjars: “És bo perquè moltes vegades no sabem què dinar o què fem i acabem agafant el primer que veiem. D’aquesta manera ja ho tinc tot organitzat”.
S’ho ha pres molt seriosament, el problema és que ha patit una lesió que la tindrà uns quants dies sense poder entrenar. Així ho ha explicat als seus seguidors d’Instagram: “Fa tres dies que no entreno perquè vaig fer exercici amb una amiga, vam fer quatre vídeos i en un dels exercicis ho vaig fer malament. Vaig sentir una punxada a l’esquena, concretament en el còccix. Em fa un mal horrible, fins i tot per aixecar-me. Em quedo enrogida i no puc caminar“.
És per això que ha demanat ajuda: “Si sabeu què pot ser, digueu-m’ho si us plau”.