La tertuliana de Sálvame, Anabel Pantoja, va confirmar la setmana passada que s’ha separat del seu marit només quatre mesos després de la boda. Els rumors s’han complert i Omar Sánchez ha acabat oferint la seva versió de la història en una entrevista exclusiva a la revista Semana. L’exmarit de la neboda de la Pantoja l’assenyala a ella directament com a culpable de la ruptura. Molt més contundent del que s’esperava, el canari la culpa d’haver-se allunyat d’ell: “Anabel va deixar de necessitar-me al seu costat”, etziba.
No content amb això, també critica que hagi canviat la seva actitud: “Ara és una altra persona totalment diferent de la que em vaig enamorar. Si hagués sabut el que ara sé, no m’hauria casat“. Unes declaracions bomba que col·loquen la seva exparella a la primera línia mediàtica, tenint en compte que sembla deixar caure que en aquesta història no s’ha explicat tot. El noi, a més a més, assegura que va viure un incident a la casa familiar dels Pantoja, Cantora, que va fer que es replantegés el futur de la seva relació amb Anabel. Sortien junts des de feia tres anys, però ara pensa enrere i s’adona que hauria d’haver-la deixat abans.

Anabel Pantoja ha estat acusada a Sálvame d’enganyar el marit amb un policia canari. Ella, indignada, va abandonar el plató completament fora de si i va assegurar que no tornarà a treballar en el programa del cor: “Aquesta serà l’última. Marxo del programa. Ho he decidit i ho faré, com amb la meva separació. Això ja ho tenia pensat, perquè si això es converteix en una cosa recorrent… Marxo i ho faig perquè no puc suportar estar aquí”.
Caldrà veure si és cert que no torna al programa, especialment ara que el marit ha trencat el seu silenci per deixar-la verda en una entrevista. Molts esperaven poder conèixer la seva versió de la història, però pocs s’imaginaven que arribaria a ser tan cruel contra la seva dona. La guerra no ha fet més que començar.