Telepizza ha destacat aquest dijous que continua “impulsant l’evolució del sector QSR a l’estat espanyol i aquesta vegada ho fa amb una mida de pizza inèdita fins ara”. La Megamitjana de Telepizza és la pizza mitjana més gran. “Amb 33 centímetres, diversos centímetres més gran que la resta de pizzes mitjanes del sector, i un preu de 6,95 euros, és a més la pizza amb la millor relació mida/preu del mercat. Aquest nou producte està disponible als més de 700 restaurants de Telepizza de tot Espanya per recollir o consumir en local”.
Telepizza ha assenyalat que d’aquesta manera torna a “redefinir les regles d’un mercat marcat per la inflació i la pujada de preus en l’alimentació. En un moment en què moltes marques redueixen la mida dels seus productes com a estratègia per mantenir els preus, Telepizza torna a marcar la diferència al sector oferint més producte al millor preu. Així, la marca deixa clar que els seus consumidors són el primer”.
Amb la ‘Megamitjana’, la mida de la qual es troba entre la mitjana clàssica i la familiar, la marca líder en pizza a Espanya sosté que aposta per un producte molt accessible econòmicament que a més de més gran, també té un 5% més d’ingredients.
A més, amb aquest llançament Telepizza assegura que “impulsa la tornada als restaurants després de la pandèmia amb un producte exclusiu per consumir en local o per recollir” i afegeix que la marca, que manté el focus al delivery, ofereix d’aquesta manera “una experiència única als clients que s’acostin als restaurants”. “Les ‘Megamitjanes’ seran a més inconfusibles per la nova caixa en què se serveixen, adequada a la nova mida”.
Segons les dades que va aportar, durant els primers mesos del 2023, Telepizza està vivint un creixement acumulat de consum en local de +46% respecte al mateix període de l’any passat.