Laurent Colomines s’incorpora a Magellan&Cheers, com a nou director financer. Colomines s’ocuparà de la comptabilitat del grup inversor especialitzat en begudes espirituoses i de totes les qüestions financeres de Perucchi, l’històric vermut català que Magellan&Cheers va adquirir en 2022.
El nou CFO té més de 30 anys d’experiència en el control financer de grans corporacions. Ha desenvolupat la major part de la seva carrera en el sector automobilístic amb Trèves Group i ha passat per diferents empreses com Pramex, Dole Food, Valeo i Compin Fainsa, principalment treballant des d’Espanya i, en concret, a Catalunya, una regió clau en l’estratègia de Magellan&Cheers. La seva trajectòria internacional li avala en el coneixement dels mercats europeus oferint a la companyia una visió més àmplia per als seus objectius d’expansió.
“És un honor incorporar-me a un projecte ambiciós com el que planteja Magellan&Cheers”, explica Colomines. El directiu valora el potencial inversor de l’empresa com “una oportunitat única per a aglutinar una aliança reeixida de marques icòniques de begudes espirituoses”.
Per part seva, Jean-Noël Reynaud, fundador i CEO de Magellan&Cheers, valora molt positivament la incorporació de Colomines per les seves “habilitats empresarials” i per ser un professional “realista i assenyat”. “Com hem vist en la nostra recent adquisició, una mala gestió de la comptabilitat pot portar als directius a prendre decisions errònies”, assegura Reynaud, que destaca el fitxatge de Laurent Colomines com “un gran avantatge perquè els diferents equips de Magellan&Cheers disposin de la informació adequada per a prendre les decisions correctes”.
Programa d’adquisicions
Magellan&Cheers té com a objectiu aglutinar una aliança homogènia i de confiança de marques icòniques de begudes espirituoses artesanals i de primera qualitat. Amb una presència comercial inicial en cinc mercats i una inversió prevista de 150 milions d’euros, la companyia planeja un fort programa d’adquisicions en els pròxims anys, especialment a Espanya i França.
En paraules de Reynaud, el projecte pretén “conservar l’ancoratge de cada marca en el seu territori millorant la seva eficiència i mutualizando les millors pràctiques, tal com s’està fent amb Perucchi”.
En aquest sentit, des de Magellan&Cheers volen desenvolupar marques de begudes espirituoses artesanals en coherència amb els seus respectius entorns i territoris com a part del patrimoni comú.
