Missing 'path' query parameter

Eufòria tornarà aquest divendres amb una gala a l’inrevés, en què serà l’audiència qui nomini els concursants que pitjor hagin actuat. La setmana passada, les emocions van estar a flor de pell i l’expulsat va acabar sent el Yuk després que els teleespectadors donessin una altra oportunitat al Pau Culleré.

Durant l’emissió en directe, el Yuk va reconèixer que no estava gaire content amb l’elecció que havien fet per a ell. Considera que no l’ha ajudat que els professors hagin escollit tres temes de festa molt similars i que no són del seu estil: “Si la cançó i la lletra no m’acompanya a dir el que jo vull dir, no puc expressar… Puc saltar i vestir-me de colors, però no puc dir el que porto aquí a dins”.

Aquest dimarts, el cantant ha concedit la primera entrevista al Planta Baixa de TV3. El primer cap de setmana com a expulsat ha estat bé i assegura que anímicament es troba “molt bé i content” malgrat l’expulsió. Encara està aterrant, per això, després d’un viatge “en què puges i puges” a mesura que passen les setmanes.

El cantant s'ha sincerat sobre el seu pas pel concurs de TV3
El cantant s’ha sincerat sobre el seu pas pel concurs de TV3
El cantant ha estat expulsat d'Eufòria - TV3
El Yuk ha estat expulsat d’Eufòria | TV3

Quines cançons voldria haver cantat el Yuk a Eufòria?

Una altra vegada, ha fet pública la seva denúncia: “M’hauria agradat tenir alguna cançó amb més missatge i més recorregut o dinàmica. Soc un showman i m’encanta, fa molts anys que hi treballo. Defensar una cosa així amb ritme per a mi és relativament fàcil, però això va de cantar. M’han posat tres cançons en les quals crec que no he pogut demostrar res. Les tres cançons eren molt similars, a més a més.. En la de la setmana passada m’ho vaig passar molt bé perquè tenia una mica més de jugabilitat, però la d’aquesta setmana era tornar al mateix”. 

Quin tipus de temes creu que podrien haver-li permès estar més temps a dins del concurs musical de TV3? Algunes cançons en català com Corren de Gossos o alguna altra de Sau; “d’aquelles que et remouen” i que són una mica més melòdiques. “A les xarxes socials tinc cançons meves i recorregut. Qui em vulgui buscar i explorar, allà m’hi trobaran”, ha dit el Yuk per vendre’s després d’aquesta batacada.

Més notícies
Notícia: Gala feminista a ‘Eufòria’ amb temes potents i “un programa d’infart”
Comparteix
TV3 ha preparat una segona emissió especial per aprofitar la coincidència amb el 8M
Notícia: Catalunya Nord, Brasil, Marroc i Suècia: tots els accents d”Eufòria’ 
Comparteix
En la tercera edició hi ha concursants que provenen de molts indrets del món
Notícia: Alfred Garcia confessa com afronta la nova feina a ‘Eufòria’
Comparteix
El Món parla amb els tres membres del jurat de la tercera edició del concurs musical de TV3
Notícia: ‘Eufòria’ anuncia canvis en la mecànica: els secrets i la llista de cançons
Comparteix
Així serà la primera gala de la nova edició del concurs musical líder de TV3

Comparteix

Icona de pantalla completa
Missing 'path' query parameter