6 maneres de relaxar-se en 5 minuts

Desconnecta per reduir l'ansietat

 

L’estrès i l’ansietat són molt perjudicials per a la salut, i pocs dies abans de començar vacances, es fan més difícils de portar. Amb tot, hi ha un seguit de trucs per relaxar-se ràpidament.

 

Caminar.

Fer un passeig per un lloc tranquil farà que et relaxis ràpidament. Aprofita els descansos de la feina per caminar.

 

Respira.

Posa atenció a la teva respiració. Ser conscient d’aquest fet redueix els nivells d’estrès i et permet rebre més quantitat d’oxigen. Fes una sèrie de respiracions profundes, pel nas, i et relaxaràs ràpidament.

 

Menja un entrepà.

La panxa buida augmenta l’estrès i els nervis. Menjar un entrepà saludable et farà sentir satisfet i feliç.

Cuida plantes i flors.

Les plantes, a més de proporcionar aire pur per respirar millor, ajuden a calmar l’ansietat. Dedica’ls temps per treure’ls les males herbes, regar-les i fer que estiguin boniques.

 

Allunya’t de l’ordinador.

Utilitzar durant moltes hores l’ordinador augmenta l’estrès i el nerviosisme. També genera insomni, depressió, malsons, mal de cap… Pren descansos de 5 minuts cada dues hores, i no et connectis mínim una hora abans d’anar a dormir.

 

Escoltar música.

La música té efectes tranquil·litzants. S’aconsella escoltar música instrumental o clàssica per calmar els nervis.

Nou comentari