Torra anuncia al Suprem que no pensa pagar les multes i demana respecte

Exigeix al tribunal espanyol que el tractin de President

L’expresident de la Generalitat Quim Torra ha demanat aquesta tarda al Tribunal Suprem “una mica de respecte i educació” i ha recordat al tribunal espanyol que l’han de tractar de President. En un tuit, Quim Torra ha advertit al Suprem que no pensa pagar les multes que li han imposat per mantenir penjades estelades als edificis públics durant període electoral. “Era un deure públic”, ha afirmat. Tot això després que el Tribunal Suprem hagi desestimat els recursos del president Torra contra tres acords de la Junta Electoral Central de l’any 2019 que li van imposar tres sancions de multa (dues de 3.000 euros i una de 2.500) per infringir, com a president de la Generalitat de Catalunya, el deure de neutralitat política dels poders públics que s’exigeix ​​en període electoral.

Comentaris

    Octubrista 19/03/2021 12:47 pm
    Els insults de la xurma honoren el MHP Torra. Gràcies President, heu estat digne d'aquest país
      Free Tabarnia 19/03/2021 2:08 pm
      Si, ja ha amenacat de nou amn tirar-se uns cuescos al tribunal si li volen fer pagar, te acollonits al jutges. 🤭🤭🤭
      Que sóc de Barcelona 19/03/2021 1:09 pm
      Calla mort de gana!!!! el Chis-Torra és un teleñeco, un llepaculs del mentider de Puchimon.
        al descerebrado 19/03/2021 3:22 pm
        Descerebrao, eso eres tu
    GROC 19/03/2021 12:13 pm
    Torra ,sens dubta una bona persona. Com president molt millorable Les multes les pagarà o l'embargaran Li agrada fer mullader ,dons si
    L'OBSERVADOR ASTORAT 19/03/2021 11:44 am
    Valle-Inclán (Luces de Bohemia, 1920): "España es una deformación grotesca de la civilización europea…en España el trabajo y la inteligencia siempre se han visto menospreciados. Aquí todo lo manda el dinero…en España el mérito no se premia. Se premia el robar y el ser un sinvergüenza".
      Un català 19/03/2021 2:31 pm
      Ostis, la descripció de la familia Pujol i de molts altres que pululan per la gencatni ramificacions Gràcies per portar una descripció tan acurada.
    En patufet astronauta 19/03/2021 10:43 am
    Quin fantasman aquest Torra i tant que pagarà. Sinó embargament de sou, total pel que ha fet cobra molta pasta, aixi de fàcil
    32
    38
    Respon
    Sabem que acabarà pagant 18/03/2021 8:23 pm
    És el que es dedueix de la nefasta actuació d'aquest tros de merda (dit amb tot el respecte que Torra mereix i reclama) quan va ser MHP de per aquí.
    62
    82
    Respon
      Un català 19/03/2021 9:21 am
      Totalment d'acord amb tu, aquest personatge no es mereix cap tipus de respecte. La seva feina va ser tan asquerosa com la que fan els pels del meu cul cada cop que cago
      42
      30
      Respon
    La falta de respeto del Tribunal hacia el President Torra es intolerable. 18/03/2021 8:14 pm
    Lo de anunciar que iba a presentarse ante el Tribunal a tirarse cuescos fue, en cambio, una excelsa demostración de los modales exquisitos del President Torra. Y una jugada maestra de estrategia jurídica que se estudiará en las universidades del futuro. Ahora el President Torra podrá irse a cagar a la via alegando interés casacional.
    74
    45
    Respon
    Doctor Strangelove 18/03/2021 8:07 pm
    Doncs no, no em sento identificat ni amb el parlament català ni amb l'espanyol, són tots, i dic tots, una colla de mediocres i la majoria sense estudis. I així ens va a tots, i a veure si no puc dir el que realment és aquest individu: un pelacanyes que venia assegurances i el van fotre al carrer i que després de dedicar-se a publicar llibrets al tal Sostres i Vila, va intentar viure del "cuento", i de fet ho ha aconseguit gràcies a tabardanos (això és correcte a Lleida) com vosaltres, que no hi veieu més enllà d'un pam del nas! I per culpa vostra, els bons catalans ens em d'empassar gentola com aquesta! Doc.
    15
    44
    Respon
      Cal dir la veritat 18/03/2021 8:54 pm
      Sense estudis hi ha Puigdemont, que sembra vents i tothom recull tempestats, i que practica una religió basada en la seva pròpia grandesa. La gran majoria tenen estudis universitaris, no com afirma vostè.
    anton 18/03/2021 7:46 pm
    Pobre tonto, ya querrias tu tener politicos espagnoles come Torra no como los Casadp Arrimadas y el embustero de Sanchez
    Tripartit no, gràcies 18/03/2021 7:10 pm
    Un gran home, exemple de dignitat el President Torra i uns miserables els que van boicotar la seva presidència, començant pel vicepresident Aragonès.
    75
    16
    Respon
      Un català 19/03/2021 9:22 am
      jajajaja un gran home diu!!!! aquest és un personatge que no és capaç de controlar els esfínters. Va donant lliçons de genètica i té una família que s'hauria d'estudiar pq tela quin nivell.
    Tripartit no, gràcies 18/03/2021 7:10 pm
    Un gran home, exemple de dignitat el President Torra i uns miserables els que van boicotar la seva presidència, començant pel vicepresident Aragonès.
    Digna resposta 18/03/2021 6:54 pm
    Tots amb el PRESIDENT!
    59
    10
    Respon
    Josep 18/03/2021 6:49 pm
    ei, ñordos. Els calers fora de les urpes ñordes no els poden embargar. No cal anar gaire lluny. Patans pringats.
    Pajaritu 18/03/2021 6:29 pm
    Pide respeto el que no quiere pagar... Ver cómo lo inhabilitaban ya fue un cachondeo. Ver cómo Hacienda embarga las cuentas del tonTorra ya será el descojone. Verán Uds. qué risas... ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
    26
    55
    Respon
    Doctor Strangelove 18/03/2021 6:06 pm
    Perdona campió, a un titella posat a dit se'l tracta pel què és: un coi de clown, tros de quòniam amb un sot a l'ADN! Doc.
    37
    85
    Respon
      Jm 18/03/2021 8:05 pm
      Vostè va néixer...guarà ?????
      Ferran 18/03/2021 7:18 pm
      Cretino
      Ri 18/03/2021 6:41 pm
      Les teves paraules demostren el teu menysteniment del Parlament de Catalunya. Suposo que si no et sents català deu ser normal que nomes t'identifiquis amb institucions estrangeres.
      51
      12
      Respon
    Ricard 18/03/2021 5:43 pm
    És un digne President de la Generalitat. I es nota en tot.
    93
    34
    Respon
    Gonzalo 18/03/2021 5:41 pm
    Pues nada... Cuenta embargada.....
    Anònim 18/03/2021 5:32 pm
    No tiene razón,no le faltan al respeto,no tienen porque tratarlo de Presidente,puesto que no es Presidente,eso es un trato que le dan en Catalunya,y eso de que no paga es verdad,paga la caja de la solidaridad,pero se paga,vamos que si se paga, ese tipo de chuletas se las puede permitir un insolvente,pero no es su caso.
    56
    97
    Respon
      Ricard 18/03/2021 6:42 pm
      Així m'agrada, que ens tracteu de manera diferent a la del nostre país, com estrangers que sou.
    El cit campejador 18/03/2021 5:14 pm
    Quimet tonTorra, no les pagues si no vols. Aixó sí, de l'embargament de les teves contes o nómina no et salva ningú. I a sobre, amb interessos. Limitat
    24
    153
    Respon
    Ton 18/03/2021 5:10 pm
    Ni una puta pela en aquesta genteta. Molt bé Honorable President.
    102
    1
    Respon
      Anònim 18/03/2021 8:40 pm
      Tiempo al tiempo,y tanto que pagara,y cuando os entereis que ha pagado,bueno él no pagara,será la caja de la solidaridad la que pague,para que vosotros podáis seguir alabandolo.
      20
      41
      Respon
    Avia 18/03/2021 4:54 pm
    Gracies President Torra
    117
    1
    Respon