La UE respon a Rússia que no hi ha comparació entre Navalni i els presos polítics

Consideren que el símil és "part del repertori habitual" de Moscou quan vol criticar la Unió Europea

El portaveu d’Exteriors de la UE, Peter Stano, ha assegurat que el paral·lelisme entre la situació de l’opositor rus Alexei Navalni i la dels presos polítics “està fora de lloc” després de les acusacions del ministre d’Exteriors rus, Serguei Lavrov. “A la UE hi ha prou salvaguardes per garantir que els drets de la gent són protegits perquè tenim un sistema d’Estat de Dret que funciona”, ha insistit.

Així ha contestat el portaveu d’Exteriors de la UE al símil que va llançar el divendres Lavrov en una roda de premsa juntament amb l’Alt Representant de la UE per Política Exterior, Josep Borrell. Segons aquest portaveu el símil és “part del repertori habitual” de Moscou quan vol criticar la UE. Stano ha insistit que la principal diferència que hi ha entre la UE i Rússia és com s’entén l’Estat de Dret i com opera el poder judicial. Aquest xoc internacional ha provocat que una cinquantena d’eurodiputats hagin demanat la dimissió de Josep Borrell.

Més informació

Comentaris

    odisea 09/02/2021 9:21 am
    Para la UE querer votar es un delito con pena de carcel,y le llaman democracia
    fat boy 08/02/2021 11:42 pm
    ...o de teves a meves...
    Octubrista 08/02/2021 11:38 pm
    Aquest tal Peter Stano és el portaveu d'exteriors de la UE, triat per Borrell, del qual Borrell pot prescindir sense haver de donar explicacions.
    Ricard 08/02/2021 11:19 pm
    La decadència de la UE.
    LSO 08/02/2021 10:24 pm
    El monarca dictador español, ya compró a los tres anteriores compañeros del borracho de Bruselas y ahora tiene comprada a la sin conciencia de la alemana, defensora del miserable Borrell. Para Bruselas los presos políticos catalanes bien encarcelados están, pero en contra de que hagan lo mismo en Rusia, Polonia, Hungría, Turquía, China, Venezuela, etc. etc. Para esta tipa, Ñ lo hace bien, está claro que Ñ es la mejor compradora de conciencias corruptas como la de ella.
    Pere 08/02/2021 9:21 pm
    Los de bruselas tendrism que aclarar como hacen la comparacion. Al ruso lo han envenenado, a los catalanes no porque no han poodido, al ruso lo han juzgado y despues encarcelado( presuncion) a los catalanes los han encarcelado antes del juicio ( no presuncion) al ruso 3 años, a los catalanes creo que mas del doble, En la comparacion sale gana do en democràcia la URSS y creo de largo
      Anda que no es fácil envenenar la ratafía, tordo 08/02/2021 10:17 pm
      Vete a la democrática Rusia, chaval. Vas a disfrutar con las tías buenas que hay allí esperando a un cretino que las mentenga por cuatro polvos.
    fat boy 08/02/2021 9:20 pm
    L'UE espanyolitzada, ja fan com els capellans: Feu el que jo us dic pero no feu el que jo faig. Mes jesuites, impossible.
    No se el que es pitjor 08/02/2021 9:19 pm
    Estarem d'acord que no hi ha comparació. A Rússia amb el seu règim de democràcia confusa ha empresonat l'opositor Navalni. A la meravellosa i demòcrata UE, un dels seus socis té empresonats a polítics per fer un referèndum amb l'acusació de sedició. No se que es pitjor, el que fa Rússia o la puritana EU
    Doctor Strangelove 08/02/2021 9:19 pm
    A l'independentisme només el volen els russos, xavistes i nord coreans. En fi, Dios lo cria y ellos se juntan! Doc.
    10
    42
    Respon
      GAVANENC 08/02/2021 9:54 pm
      I tu deixa la beguda.....
    Mándame polonio-210 Lavrov, que tengo presos políticos catalanes 08/02/2021 6:47 pm
    Que Serguei Lavrov tenga un morro que se lo pisa no quiere decie que tenga razón.
      Correcsión 08/02/2021 9:13 pm
      Que Serguei Lavrov tenga un morro que se lo pisa no quiere decir que NO tenga razón
        Vale 08/02/2021 10:13 pm
        Me imagino Moscú lleno de carteles de propaganda política de Navalny contra la corrupción en Rusia, igual que las ciudades catalanas están llenas de carteles de Junqueras y otros tordos aconsejando que se vote a sus formaciones políticas en las próximas elecciones.
      Resposta 08/02/2021 9:08 pm
      A mamar-la ta mare espanyol!
    Gonzalo 08/02/2021 6:35 pm
    Zas en toda la boca de 27 países democraticos a los rusos. A MAMARLA, separatistas!!!!
      GAVANENC 08/02/2021 9:53 pm
      Espera que los rusos estan temblando... Jajajajajaaaa mira que llegas a ser tonto gonzalito.....