Una cinquantena d’eurodiputats reclama la dimissió de Borrell per la visita a Rússia

Ultraconservadors polonesos i populars de l'est, entre els principals signants d'una carta de protesta a Von der Leyen

Una cinquantena d’eurodiputats ha reclamat la dimissió de l’Alt Representant de la Unió Europea, Josep Borrell, per la seva darrera visita a Rússia. En una carta dirigida a la presidenta de la Comissió Europea, Ursula Von der Leyen, acusen Borrell de causar “greus danys a la reputació de la UE” amb la seva reacció a la roda de premsa conjunta amb el ministre d’afers exteriors rus i a l’expulsió de tres diplomàtics europeus. També li retreuen haver anat a Moscou per “iniciativa pròpia” i titllen el viatge d “humiliant”. La carta té el suport, sobretot, d’eurodiputats ultraconservadors polonesos i de populars dels països de l’est i del bàltic. L’eurodiputat de Vox, Herman Tertsch, també ha signat la missiva.

Més informació

Comentaris

    Quina vergonya Cot 09/02/2021 2:36 pm
    Veient les dates i hores dels comentaris es pot comprobar que hi ha un munt de comentaris que s'havian publicat i han desaparegut. És deu a l'amo corruptgent que'l subvenciona abans que a la ètica de un periodista Professional?
    jg 09/02/2021 11:14 am
    o sea que el independentismo coincide con los ultraconservdores y hemann tersch? lo que os faltaba....
      Isabel 09/02/2021 9:26 pm
      Es todo lo contrario. No has ententido nada o quizas piensas que Borell es independentista!
    Lluís 09/02/2021 9:36 am
    Les dues mesures hipòcrites de la UE. Per atacar Rússia ha de plegar i per desinfectar la meitat dels catalans no cal que plegui? Queda clar que la UE ha de quedar bé amb el més poderós.
    Gobierno de españa, gobierno de Junqueras y su tripartito de españa.una 09/02/2021 8:03 am
    Burrell, i ei plegues, inepte, putrefacte i ruc del gal? Gobierno de España, porqueria franquista de Izquierdas hitlerianas, gracies Erc
    14
    22
    Respon
    Pactar amb el diable 08/02/2021 8:46 pm
    Vaja penques que teniu independentistes catalanets. Per tal d'insultar i denigrar el magnífic Borrell feu coincidir la vostra crítica amb la de Herman Tertsch, eurodiputat de VOX, amb la d'uns eurodiputats ultraconservadors polonesos (masclistes, homòfobs, ultracatòlics) i amb la Rússia de Putin. Hauria de donar-vos vergonya. Penitentiagite ja.
      Llum 09/02/2021 11:20 am
      El que fa vergonya es que rates com tu visquin en aquest planeta
      Lisa 09/02/2021 8:33 am
      Aquí no hi tenim res a veure els catalanets...per fer el ridícul i desprestigiar-se al Burroell, no li fa falta ningú!
      Ramon 08/02/2021 9:22 pm
      Els catalans som garrepes, que no ho recordes de sentir-ho als humoristes espanyols? Nosaltres no donem. Nosaltres, fem. Fem petons, fem abraçades, et fem una puntada de peu, fas llàstima, fas pena, fas vergonya, etc.
        D'acord Ramon 08/02/2021 9:59 pm
        El secessionisme catalanet fa llàstima, fa pena, fa vergonya, etc. I quan li convé ven la seva ànima a VOX.
    Clar 08/02/2021 7:45 pm
    Pobre Pepe Borrel, el catalan de los nuestros!
    50 de 751 .... Imperdonapla.... 08/02/2021 7:40 pm
    50 de 751... això es imperdonapla...
    Doctor Strangelove 08/02/2021 7:27 pm
    I tenen raó, a Rússia s'hi va a combatre-la no pas a dialogar amb comunistes! Què dirien els de la gloriosa "división azul" ! Doc.
    Ramon 08/02/2021 7:27 pm
    Encara té un carrer a llur nom a la Pobla de Segur? Perquè, sí, sí, a aquest botifleràs li'n van dedicar un en vida! Prefereixo creure que no. No vull ni pensar que algú que va clamar per "fumigar" Catalunya d'"independentistes" o sigui de la immensa majoria dels catalans. Ja només per allò tots els ajuntaments de Catalunya haurien de persona non grata.
    Dani 08/02/2021 7:02 pm
    Un tonto remarcable: va a buscar vacunes i s'enganxa en una baralla de taverna! Tot un diplomàtic! Encara com no va demanar el verí per desinfectar Catalunya! Ja han canviat el nom de "Passeig Josep Borrell" a "Passeig del Ruc Català" els de la PObla?
    Ton 08/02/2021 6:21 pm
    Aquest bord el que te de fer , es fotre el camp d'una puta vegada. Inútil.
    el verdugo del Cid 08/02/2021 5:31 pm
    Borrell: ets el meu ídol !!! Has superat els inoblidables "hilillos de plastilina" d'en Rajoy, cosa que té molt de mèrit XD . Si us plau, ni se't passi pel cap dimitir: ets un dels millors actius de l'independentisme i del "Spain sucks"
    Bordell, com és aquella dita ñorda bastant famosa? .... Lecciones doy que para mi no tengo?? 08/02/2021 5:28 pm
    I això que no va parlar de desinfectar ciutadans, de d'haver-ho fet segur que el tancaven a la presó. Ep! sempre i quan fossin de qualsevol nacionalitat que no fos la catalana, doncs aquesta a la Unió Europea tant li fot, o potser és que cobren per mirar cap un altre cantó??
    Llobregat 08/02/2021 5:20 pm
    Lavrov li va fer a lo Burrell un plis plas a tota la cara
    gavanenc 08/02/2021 5:19 pm
    No home no.....que ho fa molt be el Burruell, mentres está allà, no está donant per el cul aquí. I de pasada també ens fa un favor posant la UE als peus dels caballs. Lliçons...poques. Ells s'ho han guanyat
    Les vergonyes de UE 08/02/2021 5:14 pm
    Que no el treguin per favor. Es de gran ajuda a la causa catalana.
    Llibertat presos polítics 08/02/2021 5:13 pm
    Borrell és un dels puntals de la publicitat del procés independentista. És un element important d'amplificació a nivell europeu, de les barbaritats que fa l'estat espanyol.
    Veterà antifranquista. 08/02/2021 5:11 pm
    Nooo! Que no dimiteixi. Al Prlement Europeu fa una gran tasca posant al descobert la misèria que és Espanya. Si el fan fora tornara a Catalunya a tocar alló que no sona.
    Juanjo 08/02/2021 5:03 pm
    Chapuzas made in Spain
    fideli 08/02/2021 4:53 pm
    que burro ell
      Ja es hora , cap avall !!! 08/02/2021 7:40 pm
      Seria fantastic que començes a caure tot l’entramat ñol a EU , que començi en Borrell i que vagi caient tot el castell de cartes !!!